havanaa Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Håper noen kan hjelpe meg med dette. Jeg prøver å finne en film, men husker ikke så mye av den, og aner ikke hva den heter. Tror det var en julefilm. Det var en liten jente, kanskje rundt 7 år, som bodde på et hotell. Dette hotellet var veldig fint, tror det var i New York. Noe ala Plaza, Carlton eller lignende. Mulig moren hennes jobbet på dette hotellet. Hvis jeg ikke husker feil, så hadde hun en barnepike. Mer husker jeg ikke.. Noen som tror de vet hvilken film dette er? Blir veldig glad for svar!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Kan det være denne? http://www.youtube.com/watch?v=yiypbCFV7Ao Ikke akkurat hotell og barnepike, men jenta er i samme alder og det er vel i New York. Anonymous poster hash: be83c...3c2
havanaa Skrevet 11. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2013 Kan det være denne? Ikke akkurat hotell og barnepike, men jenta er i samme alder og det er vel i New York. Anonymous poster hash: be83c...3c2 Nei, det er ikke den :/ Men det er en lignende film.. Den filmen der er kjempekoselig!
Aziza Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Har foreløpig ikke sett den selv, men kanskje Eloise at Christmastime?
havanaa Skrevet 11. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2013 Har foreløpig ikke sett den selv, men kanskje Eloise at Christmastime? Ja, det er den Tusen takk!!
Aziza Skrevet 11. november 2013 #6 Skrevet 11. november 2013 Ja, det er den Tusen takk!! Åh så flott! Bare hyggelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå