AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Forsånn en og en halv måned siden møtte jeg en fyr på byen, jeg ble med han hjem og neste dag utvekslet vi telefonummer. Vi fortsatte å møtes på byen neste helg, og etter dette begynte vi å møtes i hverdager. Nå er vi sammen veldig ofte og vi oppfører oss som kjærester (typ, kosing, kyssing, sex etc.) Det er ikke alltid sex når vi møtes heller. I det siste har det blitt mer følelsesladd når vi møtes, vi kysser i offentligheten og gjør ting sammen. Vi gjør også ting med vennene våre, så det er ikke hemmelig eller bare oss hele tiden... Vi begge har sagt at vi liker hverandre... Men nå i helgen så ble han og vennene hans med meg og mine venner på en fest hvor han drakk seg ganske god, og når vi skulle hjem så kranglet vi... (Vi har kranglet på fylla flere ganger, uten at det betyr spessielt mye dagen etter) Men denne gangen sa han ting jeg ikke helt klarer å glemme... "Ikke legg hjertet ditt i det her" "Jeg har begynt å bli glad i deg, og jeg vil ikke såre deg" "Ikke sats på meg" "Jeg trodde ikke at jeg skulle begynne å like deg så godt" Jeg spurte da om vi bare skulle avslutte det hele, men det ville han ikke. Han har ved flere anledninger sagt at han ikke er så søt (At han ikke er noen Don Juan) Jeg har aldri sagt at jeg er så forelsket som jeg er, så det er ikke jeg som skremmer han bort. Har heller aldri snakket om forhold med han, og jeg har spurt han rett ut om det bare er sex for han, og at isåfall så er det greit for meg, men da vil jeg gjerne vite det. Da ble han småfornærmet og sa at det var det absolutt ikke... Jeg dro fra han i går morges for jeg skulle på jobb, og siden har vi ikke pratet, jeg sendte en mld i går hvor han ikke har svart. Men har mine mistanker om at han har slått av mobilen (han bruker den ikke så ofte, er sånn gammel lånetelefon) for kompisen hans prøvde å ringe meg fordi han ikke hadde fått tak i han. Det er bare rart... vi pleier egentlig å snakke veldig ofte, og er litt redd for at han vil avslutte det hele .... :/ Tips, råd, erfaringer??? Anonymous poster hash: 5224c...98d
Gjest Mupsi Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Kanskje han er redd for at du vil avslutte derfor han sa sånne ting, komme deg i forkjøpet på en måte?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Kanskje han er redd for at du vil avslutte derfor han sa sånne ting, komme deg i forkjøpet på en måte? Jeg tviler faktisk på det... Han er egentlig en veldig rett-frem preson, som jeg tror hadde sagt det rett ut.... :/ TS Anonymous poster hash: 5224c...98d
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Er han skorpion eller tvilling? Anonymous poster hash: b1b59...3ac
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Er han skorpion eller tvilling? Anonymous poster hash: b1b59...3ac Ingen av delene, steinbukken. Anonymous poster hash: 5224c...98d
zen Skrevet 11. november 2013 #6 Skrevet 11. november 2013 Han har ved flere anledninger sagt at han ikke er så søt (At han ikke er noen Don Juan) Anonymous poster hash: 5224c...98d Hæ? Don Juan er liksom synonymt med storsjarmør som går fra dame til dame, ikke søt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå