Gå til innhold

Disney on ice - fra hvilken alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren vurderer å ta med oss niesen hans for å se Disney on ice i januar neste år. Men lurer på om det er for tidlg. Hun fyller 3 år til neste år men elsker alt med rosa, prinsesser og disney. Vi tenkte at vi skulle høre med moren til barnet og.

Men fra når tok dere med barnet dit? Hvor gammel var barnet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg tok med niesa mi når hun var 3,men med nevøen min måtte jeg vente litt lengere for han hadde ikke like lett for å sitte like lenge i ro som hun hadde på den alderen. Så det er en ting å ta med i betraktningen :)

Skrevet

Er hun snart tre, eller er hun 2-2,5? Jeg har tatt med mine på kino, teater og slikt da de ble 3-4 år, litt avhengig av personlighet. Noen kan sitte lenge stille ganske tidlig, noen trenger litt mer tid.

Generelt tenker jeg det er lurt å være ganske sikker på suksess før man går. På hver barneforestilling jeg har vært på er det x antall foreldre som er inn og ut av salen med barnet, "bestikker" det med godteri og rosiner for å sitte i ro, og må hysje hele tiden. Litt bortkastet med tanke på at billetter faktisk koster en del. Og jeg tror det blir hyggeligere for alle om barnet er stort nok til å sette pris på det.

Så se an jenta, er mitt råd. Og er du i tvil, så kommer de til neste år også! :)

Anonymous poster hash: 5808d...dd2

Skrevet

Er hun snart tre, eller 2-2,5år?

Anonymous poster hash: 5808d...dd2

Hun blir 3 år i april neste år.

Skrevet

Like gammel som min... jeg tror min hadde syntes det hadde vært gøy, om enn kanskje litt mye folk. Tror du hun hadde klart å sitte stille i to timer da? Kanskje hun vil synes det er enda mer gøy neste år...

Skrevet

Jeg ville ventet. Er mye hyggeligere til neste år når hun orker å sitte stille, og får med seg mer av handlingen. Man ødelegger opplevelsen for mange andre hvis barnet blir utålmodig, sutrer og skriker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...