Gå til innhold

Hva skal jeg gi kjæresten til JUL!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en fantastisk kjæreste som fortjener noe fint til jul! Jeg føler jeg har gitt alt mulig fra klær til reise til parfyme til alt mulig hjemmelagde koselige gaver som massasje eller andre gavekort, eske med 10 tingene han elsker mest, min egensydde tskjorte, søte kort..alt! Føler jeg må komme med noe nytt.

Finnes det noen kreative tips her? gjerne med litt humor eller noe merkelig noe haha:))

Anonymous poster hash: 33340...ed0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags interesser har han da? Hva liker han av film, tv-serier, spill, data, osv? Jeg pleier ofte å spille på sistnevnte, han elsker Star Wars, så ett år gav jeg ham en hettegenser som så ut som rustningen til Boba Fett:P Har en kompis som elsker Dr. Who, så jeg gav ham et pledd som så ut som den tardis-greia.

Om du er litt kunstnerisk, hva med å tegne/male et fint minne dere har av dere to sammen?:) Kan du strikke kan du jo kanskje strikke sånne kjæreste-vanter som gjør at man kan holde hender samtidig som dere har på samme hanske:P

Kan jo sjekke ut iwoot, thinkgeek og iwantoneofthose. Mye rart, mye geekery. Epla og Etsy har også masse rart.

Anonymous poster hash: 3e04b...a6d
  • Liker 1
Skrevet

Dette hjalp, nå fikk jeg litt inspirasjon! Takk for bra svar:)

Anonymous poster hash: 30fdd...a5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...