Gå til innhold

Hun klipte håret mitt altfor kort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og venninna mi satt å prata om hår, vi er begge fattige studenter så ingen av oss går til frisør men klipper det selv. Hun hadde nettopp klipt sitt og jeg syns det så fint ut så jeg spurte om hun ikke kunne stusse mitt også.

Ikke så mye da, sa jeg. Jeg liker å ha langt hår. Okei sier hun, så sier hun at hun savner sånn å ha langt hår og klipper håret mitt. Ikke noe forsiktig stussing, men to klipp så var det ferdig. Fikk også sjokk over hvor mye som var klipt men sa ingenting. Jeg ville ikke si hvor skuffa jeg er, håret er jo klipt uansett. Aldri opplevd denne skuffelsen før, men har aldri hatt så langt hår før, nå er det bare vanlig sveis og jeg må vente i over et år før det er grodd tilbake som det var. Ikke er det bra klipt heller så jeg må fikse på det.

Måtte bare få det ut!

Anonymous poster hash: 332d4...b3f
Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

karma :P ikke la noen andre enn de som kan å klippe hår, klippe håret ditt :P

Skrevet

Ro ned da.. Det er jo bare hår. Jeg klipte håret fra det var under puppene til bob jeg da jeg var 15. Aldri angret på det.

Anonymous poster hash: ec749...065
  • Liker 4
Skrevet

Hvorfor mener du at dette er karma?

Helt ærlig ts, jeg syns også at sånt er kjempe kjipt,men har du aldri opplevd en verre skuffelse enn denne sier du?

Men kan det være at hun gjorde det med vilje? Eventuelt så har dere to forskjellig oppfatning hva "litt" er..

• Liker 3
Skrevet

Hvor mye klipte hun?

Ca 5-6 cm.

Skrevet

Ca 5-6 cm.

Det er jo ikke så mye. Trenger ikke å vente et helt år, for at håret skal vokse 5-6cm:P

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor mener du at dette er karma?

Helt ærlig ts, jeg syns også at sånt er kjempe kjipt,men har du aldri opplevd en verre skuffelse enn denne sier du?

Men kan det være at hun gjorde det med vilje? Eventuelt så har dere to forskjellig oppfatning hva "litt" er..

Nei, herregud, hadde dette vært min største skuffelse i livet hittil hadde jo livet vært en lek.

Skrevet

Det kan faktisk skje hos frisøren også, om det er en mager "trøst".

Jeg bestemte meg for å prøve en ny frisør her i London - har langt hår som lett blir tørt, krever mye stell og hyppig klippede tupper. Bruker derfor endel penger på en god frisør. Prøvde en av de hotteste, kostet endel og fikk en stylist. Uheldigvis er noen av disse litt for "klippeglade". Det er som om de ikke aksepterer at noen iblant bare vil ha tuppene klippet.

Han tok av aalt for mye og nå har jeg ventet en evighet på at det skal komme tilbake til sin normale, lange lengde. Går aldri tilbake! :(

• Liker 1
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Nå er jo ikke venninnen din noe frisør, så da må man være veldig klar over at resultatet mest sannsynlig ikke blir det beste. Kjedelig at hun klipte for mye, men om noen måneder er det vokst ut igjen. Om håret ditt er så viktig, så ikke la andre "leke" med det ;)

Skrevet

Man kan bli skamklipt av frisør også. Jeg så ut som en sopp engang etter at frisøren ved ullevål stadion ble litt for ivrig med tynnesaksa.

Anonymous poster hash: f1ace...9c7
  • Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

5-6cm, haha! Voks opp!

Skrevet

Så lenge det bare er klipt så vil det jo vokse ut igjen... Og så har du lært til neste gang ;-)

Skrevet

Ca 5-6 cm.

Mener du at det er mye?? Håret vokser 1 cm til 1,5 cm i måneden. Dvs at om tre-fire måneder så er det like langt som før hun klippet det. Det går faktisk fort, du må bare ikke fokusere på det. Selv om dere er fattige studenter så bør dere kanskje vurdere noen med litt mer erfaring til sånne ting? Går du til en frisørsalong som ikke er del av en stor kjede, så er de også billigere enn de som er del av en kjede. Mange frisørsalonger har også lærlinger. Om du "tør" å la en lærling klippe deg, så gjør lærlinger alltid det for redusert pris.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke du helt vet hva karma er.

Anonymous poster hash: 0866a...5de

• Liker 1
Gjest Elseby13
Skrevet

Hvis dette er den verste skuffelsen du har opplevd, så pris deg lykkelig. Du lever et godt liv.

PS: Hår vokser ut igjen.

Skrevet

5-6 cm er en stuss, det. Håret ditt ser garantert sunnere ut nå når slitte tuppene er borte. Hadde du gått til frisør hadde de tatt minst like mye. Langt, slitt hår er utrolig stygt.

Anonymous poster hash: e88c5...3dc

• Liker 3
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Ca 5-6 cm.

Det er ingenting å bli sur over i alle fall. Det vokser fort ut igjen. Om maks to mnd vil jeg tro du har fått det tilbake igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...