Gå til innhold

Hvordan legger man ut jobb på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får det ikke til, trykker på redigering fullført så kommer det opp redigering ikke ferdig og avbryt :gaah: Jeg er jo ferdig og skal lagre. Hvor er lagre knappen på Legge til jobb???

Anonymous poster hash: 19eef...45e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet? Ser andre legger til jobben sin, men hos meg går det ikke. Legger til jobben, men får ikke opp Lagre. Står bare redigering er ikke fullført, avbryt. Irriterende, for vil ha jobben med på siden min.

Skrevet

Øverst under coverbildet går du på about, deretter work og education, trykker edit, legger til jobben og lagre :)

Skrevet

Ja men jeg får ikke opp edit :(

Skrevet

Jo edit er der, så legger jeg til jobb, men det står ikke lagre. Det står redigering fullført, trykker på den, så får jeg opp redigering ikke fullført-avbryt.....Så da vil den ikke lagre seg. Har facebook på norsk. Må man skrive mer? Nederst står det Legg til jobb, og avbryt. Ingen lagre knapp her.

Skrevet

Nederst står profesjonelle ferdighter, men vil ikke ha med det, men der kom Lagre. Skrev smilefjes, men den ville ikke lagre den, slik :) : ) Guuuuuuuuuuuuuuuuuud så irriterende!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Står det virkelig ikke add job når du trykker på edit?

Skrevet

Nei den blå ramma står med svak farge og kan ikke trykkes på. Noe feil med facebook da? Jeg rapportere problemet, men har ikke fått svar.

Skrevet

Jeg aner råd! Ser at de har endra opplegget, hvis du går på legg til livshendelse på den about-siden, så kan du velge work and education og der finner du add job :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...