AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Jeg har over lengre tid spist 1300 - 1800 kcal daglig, og gått ned en del kg. Men for ca en måned siden så skjedde det litt ting (litt reiser, noe personlig osv) så jeg droppa å telle kalorier i en måneds tid, og tenkte at jeg får ta igjen det tapte senere. og jeg har spist veldig usunt. Potetgull, sjokolade, mcdonald osv flere ganger i uka. Tviler på at jeg har vært under 2000 kcal noen av de dagene på den måneden. Så gikk jeg på vekta, følte jeg hadde lagt på meg et par kg, og følte meg oppblåst og feit. Hadde gått ned 1,5 kg siden jeg veide meg sist?? Skjønner det ikke. Nå har jeg en bmi på 22, og er egentlig fornøyd med hvordan kroppen min ser ut. Aner ikke hvordan jeg skal spise for å opprettholde det jeg har? Anonymous poster hash: 6a728...c46
Sofie_22 Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 I bunn og grunn er det så enkelt som kalorier inn og kalorier ut. Du har vel spist færre kalorier enn du tror og kanskje vært mer aktiv.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Jeg har opplevd noe enda rarere. Har ikke gått ned noe i vekt (det er bra da, for jeg har en BMI på rett over 20) men har gått ned fra S til XS og må til og med bruke XXS i flere klær. Det skjønner ikke jeg noe av! Men ja, du har nok spist mindre enn det du tror Anonymous poster hash: bcfee...9b2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Da har du spist mindre enn det du tror. Har selv slanket meg på junk. Det er ikke sunt, men det går ann.Anonymous poster hash: 9a8b5...617
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Jeg har opplevd noe enda rarere. Har ikke gått ned noe i vekt (det er bra da, for jeg har en BMI på rett over 20) men har gått ned fra S til XS og må til og med bruke XXS i flere klær. Det skjønner ikke jeg noe av! Men ja, du har nok spist mindre enn det du tror Nei for å forstå noe slikt kreves det at man har forståelse for massetetthet og har anatomisk kunnskap nok til at man kan differensiere mellom forskjellige typer vev inne i menneskekroppen. Dette krever vanligvis ni til ti års ikke-spesifisert utdannelse innen akademiske institusjoner. Med andre ord, hadde du fulgt med i naturfagtimen på ungdomsskolen hadde du lært at muskler tar mindre plass på samme vekt enn det fettvev gjør... Anonymous poster hash: b2004...5b0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå