Gå til innhold

hva skal jeg gjøre!? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har truffen en gutt på nettet og vi har snakket sammen hver dag i nesten et helt år. I sommer kom han på besøk hos meg, og var hos meg i nesten 3 uker. (bor hjemme hos foreldrene mine enda).

Da skjedde det litt av hvert, han kysset meg foran alle vennene mine og familien min, vi hadde sex.. Ja var som et kjærestepar. Men så sier han at han ikke ville bli sammen fordi vi bor så langt ifra hverandre.

Han kom også senere på besøk ca en måned senere da han var med i søsteren min sitt bryllup. Han oppførte seg som om vi skulle ha vært sammen.

Vet han er veldig glad i meg fordi har har fortalt personlige tin,, han snakker med meg om ting som plager han og jeg til han. Men her kommer det jeg lurer på!

Jeg har snakket med han og jeg er den eneste han holder på med, og da har han sagt ja. Det var meg han likte og han blånekter at det er andre jenter inn i bildet. Da han var hos meg sist gang (vet det er slemt!) Tittet jeg på mobilen hannes. Der var det flørte meldinger til andre jenter :(

Da spurte jeg han igjen om han holdt på med noen, og han nektet. Jeg turte ikke å si at jeg hadde sett det på mobilen hannes og lot det gå. Men nå ser jeg på facebook at han har lagt til hun ene jenta sin mor, bestevennine og søster! Og at hun er som nr 2 på snapchat.

Blir så lei meg hver gang han finner på noe, da jeg er redd for at han er med andre jenter. Han lyver jo til meg.

Hva skal jeg gjøre? Er det rett av meg å bli sur på han da han lyver til meg og kommer hjem til meg som ingenting, har sex med meg og oppfører seg som kjæresten min foran alle mine kjente?

Hva synes du jeg skal gjøre?? Er så redd for at han skal bli sur om jeg forteller han at jeg har vært på mobilen hannes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok sikkert han liker deg, men som han sier vil han ikke være sammen med deg pga avstand. Dere er ikke i et forhold, og da har han "lov" å flørte med/date andre jenter. Om du vil fortsette å holde på med ham på tross av dette må du bestemme selv.

Jeg ville, selv om jeg skjønner det er vanskelig, gått videre og funnet en annen som bor nærmere og som vil være kjæresten din, og ikke bare holde deg på gress :hug:

Anonymous poster hash: 34568...98a
  • Liker 1
Skrevet

Åh :( han er vel av typen "player", føler med deg. Er vondt å ha følelser for en person som holder på sånn. Det beste du kan gjøre for deg selv, er nok å distansere deg fra han.. Om du ønsker mer fra han enn kun sex, mens han ikke gjør det, kommer det ikke noe godt ut av det til syvende og sist for din del. Er bedre å trekke seg unna, før det blir verre. Er hvertfall mitt råd, og min erfaring. Sender deg en klem :hug:

• Liker 1
Skrevet

Lady:

Mhm, han er vel kanskje det.. :( Gjør vondt da jeg er veldig glad i han :/

Skrevet

Lady:

Mhm, han er vel kanskje det.. :( Gjør vondt da jeg er veldig glad i han :/

Ja, var i lignende situasjon som deg tidligere.. Er ikke gøy. Bare å sende pm, om du vil snakke mer :hug:

• Liker 1
Skrevet

Ja, var i lignende situasjon som deg tidligere.. Er ikke gøy. Bare å sende pm, om du vil snakke mer :hug:

Takk, veldig snilt av deg ^^

Skrevet

Er det noen som har et bra forslag på hva jeg skal si til han? Aner ikke hva jeg skal begynne med! :(

Skrevet

Huff, forferdelig situasjon det her. Føler med deg :hug:

Det er vanskelig situasjon du er i. Du skal jo egentlig ikke vite om denne andre jenta, men du kan ikke la han holde på som han gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...