Gå til innhold

Sjekker opp kvinne UTEN ferrari, og så MED ferrari :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så får vi se hvor kåte kvinner er på materialistiske ting da dere ;)

Anonymous poster hash: a4740...673
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, er så drittlei slike tråder!!

Damer ute i distriktene og på bygda er som regel trauste damer med gode verdier (ikke materalistiske). Så har du disse bertene som bor i storbyene som er mest opptatt av en manns lommebok. Samlet sett så er kvinner ikke slik enkelte her inne fremstår det. I tillegg er det vel liten sannsynlighet at dere bitre menn her inne har sjans på slike damer i utgangspunktet....

Anonymous poster hash: ca66d...4b7
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Dude, those kind of videos is like SO October...

Endret av Alina X
Gjest Thai clinch
Skrevet

Herregud, er så drittlei slike tråder!!

Damer ute i distriktene og på bygda er som regel trauste damer med gode verdier (ikke materalistiske). Så har du disse bertene som bor i storbyene som er mest opptatt av en manns lommebok. Samlet sett så er kvinner ikke slik enkelte her inne fremstår det. I tillegg er det vel liten sannsynlighet at dere bitre menn her inne har sjans på slike damer i utgangspunktet....

Anonymous poster hash: ca66d...4b7

Damer fra distriktet :rodmer: :rodmer:

Skrevet

uff...turte ikke se hele videoen. Da det er så piiinlig.

Eier de ingen stolthet disse damene her? Jeg tror ikke jentene i Norge ville vist samme interesse som på denne filmsnutten. Til det er de for jordnære og lite falske.

Anonymous poster hash: 5fac7...03e
  • Liker 1
Skrevet

uff...turte ikke se hele videoen. Da det er så piiinlig.

Eier de ingen stolthet disse damene her? Jeg tror ikke jentene i Norge ville vist samme interesse som på denne filmsnutten. Til det er de for jordnære og lite falske.

Anonymous poster hash: 5fac7...03e

Jeg synes jo norske kvinner og menn bare blir falskere og falskere jeg da. I tillegg til at materalismen øker, status får ekstrabonus og ikke minst utseende er en viktig faktor.

Men samtidig så dømmer jeg ikke de som velger en mann med fin bil fremfor en mann med mindre fin bil, hvis mannen er med samme verdier, utseende etc.. det handler om å ha fortrinn, og sånn er det bare..

Skrevet (endret)

Det er jo ikke akkurat slik at de viser damene som aviste dem da.

Det eneste videoen beviser er at noen damer er materalistiske.

Det jeg derimot ler litt av er hvor "ærlig" og direkte damene er i videoen. "Ja, jeg er med deg pga av bilen din". Altså :P en dame med litt sosiale antenner hadde jo ikke sagt det høyt dersom hun ble med pga av bilen. Det er noe jeg kjenner igjen fra da jeg var i usa. Av og til var det faktisk hyggelig når damene var direkte og åpen om det de tenkte, spesielt når de ga komplimenter og slikt :P, men det var ikke så hyggelig når damene var sure og lot det gå utover folkene rundt dem.

Endret av .-L-.
Skrevet

Det er jo ikke akkurat slik at de viser damene som aviste dem da.

Det eneste videoen beviser er at noen damer er materalistiske.

Korrekt. Og det vet vi jo fra før, på samme måte som noen menn bare går etter pupper og et par bein som kan spres på kommando. :)

De fleste mennesker er faktisk ålreite dyr, uansett om tissen deres peker innover eller utover.

Anonymous poster hash: 86ee2...b69

Skrevet

Trøst deg med at det alltid finnes unntak :)

Hadde aldri datet en med ferrari... Diskresjon og klasse er et must, og trenger ikke ha noe med penger å gjøre for den del.

• Liker 1
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...