Gå til innhold

Eks som plutselig dukker opp igjen..skeptisk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble slutt mellom oss for 1,5 år siden. Jeg har aldri vært så langt nede og hatt det så vondt noensinne.

Han dumpet meg av forskjellige grunner, men ville gjerne være venner. Håpløst forelsket som jeg var så gikk jeg med på å prøve. Det funket ikke for meg, så vi skulle da være venner for å finne tilbake til hverandre igjen. Under denne tiden behandlet han meg som skit..Han tråkket på meg og krenket meg så til de grader..Han såret meg såpass at jeg på det tidspunktet vurderte å ta mitt eget liv.

Men jeg var så glad i han, og gjorde alt for ham såklart. Ting skulle bli bra igjen!

Han ble mer og mer fraværende, og Plutselig måtte han bytte jobb å flytte bort. Jeg var villig til å flytte med han, men han hadde ikke tid osv..

Det var mye frem og tilbake etter dette, og han var hos meg et par ganger rundt juletider. Vi hadde det ganske trivelig da igrunnen.

Nå er det sånn at han plutselig skal flytte tilbake hit til våren.. Han har bedt om unnskyldning endelig, og sier han var ekstremt egoistisk og forstår om jeg ikke vil ha noe med han å gjøre. Samtidig så vil han at vi skal henge sammen igjen, fordi vi har det hyggelig. Han vil altså være venner, uansett om han ikke klarer å se på meg som en vanlig venn, og det er en risk for at følelsene kan komme tilbake.

Han ringte i kveld og fortalte at han er i nærheten. Jeg skulle si ifra om jeg ombestemte meg og ville treffe denne uken, evt. til nyttår.

Jeg har ingen aning om hva jeg vil eller bør gjøre..Han har gjort meg så vondt, og jeg orker ikke gå gjennom en kjærlighetssorg på ny. Han mener at forutsetningene for at det ville fungert bedre nå er mye bedre, men kan man stole på noen som har gjort en så mye vondt igjen..?

Det har vært mange tomme ord før, og jeg vet ikke om jeg tror på noen forandring..Vet heller ikke om jeg hadde klart å stole på eller satse på han igjen etter mye ljuging osv. Han har også hatt ei annen jente i mellomtiden jeg nettopp har fått vite om..noe som svei litt siden han ikke hadde tid til meg. Det skal sies at det skjøtte seg med henne nettopp pga. lite tid..

Jeg vet ikke om han vil tilbake eller om han kun vil være venner. Det er hvertfall snakk om vennskap i første omgang. Men vil jeg tilbake dit..?

Er veldig usikker på om jeg er helt over han kjenner jeg..hadde det relativt bra helt til han dukket opp igjen, nå er jeg bare rimelig forvirret.

Er det dumt å åpne den døren igjen..? Jeg bryr meg veldig mye om han, og vi har det hyggelig når vi ses. Tidspunktet var også helt feil for oss, men jeg risikerer også å sette meg selv i en veldig vond situasjon igjen..

Trenger råd..

Anonymous poster hash: c713b...82c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regnet med at det var svaret jeg ville få. Jeg vet også selv at jeg burde det, det er bare det å klare det. Men holder jeg han på avstand så blir jeg hvertfall ikke svak igjen..

At det skal være så vanskelig å si nei altså..Han er jo ikke bare slem og dum, han har vært mye bra også.

Takk for svar. Noen ganger trenger man vel bare å få bekreftet det man vet..:)

Skrevet

Du har vært såpass langt nede at du vurderte å ta selvmord,skriver du.
Nå må du tenke deg om, du vil ikke tilbake dit. Går utifra at du har venner og familie som er glade i deg, mest sannsynlig studerer eller jobber du. Du har mye å se frem til, denne idioten skal ikke ødelegge livet ditt igjen. Uansett hvor lyst du har, så må du innerst inne vite at du ikke kan. Blokk nr hans på telefonen så han ikke kan kontakte deg, slett han på face hvis du har han der. Det er ikke verdt det.

Skrevet

Synes du skal holde deg unna...

Fyren behandler deg så dårlig at det ender med selvmordstanker...stikker av uten deg. Så skal han liksom plutselig ha deg der igjen når han flytter tilbake...lukter vondt lang vei.

Han burde ha en satan så god forklaring på dette for at det skal være ok i alle fall.

Anonymous poster hash: a6d6d...952

Skrevet

Forklaring er det ikke..men han er veldig ydmyk og har visst lært..Vey bare ikke om dette er tomme ord igjen, eller om han mener det.. Han virker oppriktig.

Ville han blitt sammen igjen så hadde han vel sagt det, og jeg kommer nok ikke til å klare se på han som kun en venn..

Det virker muligens helt på trynet og i det hele tatt vurdere det, men det er faktisk ingen enkel situasjon når man er så glad i noen..dum er jeg hvertfall ikke, jeg vet at det KAN være tomme ord, og at jeg risikerer ny sorg.

Skrevet

Hvis du fremdeles er i vet-ikke-sonen, ville jeg holdt meg unna siden du var så langt nede. Ellers har jeg selv møtt ekser bare for å bekrefte overfor meg selv at det faktisk er over. Men er du ikke kommet dit, ville jeg tatt dette som tomme ord. Han er singel igjen og vil mest sannsynlig bare ha bekreftelse på at han har draget og da er du fin å ha - inntil videre.

Anonymous poster hash: 24ea2...7e2
Skrevet

Jeg kan jo ikke vite om det er tomme ord eller ei om jeg ikke treffer han å ser..Det kan jo være at han har hatt litt tid til å tenke dette 1,5 året.

Det er mulig det er som du skriver til sist her, men jeg kan jo ikke bare gå ut fra det, det er vel ikke så snilt..?

Skrevet

Fikk en følelse av deja vu her, har opplevd akkurat det samme som deg, og jeg har bare en ting å si:

LØP

Skrevet

Jasså? Det høres ikke bra ut..Folk et jo også forskjellige..Jeg tror på at folk kan forandre seg og det å gi EN ny sjanse, samtidig så vil jeg jo ikke være naiv..Er ekstremt usikker..:/

Skrevet

Du har jo allerede gitt ham en ny sjanse uten at det fikk frem noen nye flotte kvaliteter i ham, så jeg vil tro at sannsynligheten for at historien vil gjenta seg er på omkring 99%

Skrevet

Det stemmer ikke helt. Mulig jeg har formulert meg feil, men det var vel egentlig jeg som "fikk en ny sjanse" den gangen. Det var problemer som lett kunne fikses opp i, og alt var litt urettferdig der..Det ligger en lang historie bak, men det var ikke utroskap eller noe sånt fra min side.

Etter det ble det veldig destruktivt da..Har også fått vite om jenter i etterkant..Han var ikke fysisk utro tror jeg, men det var langt over min grense hvertfall..

Det går nok mer og mer opp for meg etter svarene jeg får og jeg leser hva jeg selv skriver at jeg ville hatt store problemer med å stole på ham igjen..og uten tillit er det jo uansett dødfødt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...