Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Wenche-Pal.
Skrevet

I lunchen i dag kom mine kvinnelige kolleger og jeg inn på en "problemstilling" om et lite moment som jeg aldri har tenkt over før.

Nå er det jo tiden for åpne sko, selv bruker jeg pumps med åpen tå fordi jeg jobber innendørs. Under buksene eller skjørtet bruker jeg stort settt strømpebukser. I dag påpekte en kollega et strømpene mine har tå og hælforstrekning og at disse forsterkningene ble veldig synlige - eller iøyenfallende som hun sa - når jeg bruker åpne sko.

Hun mente at det var "bad taste" å bruke strømper med slike forsterkninger.

Hva mener dere?

Hilsen Wenche P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enig med kollegaen din i at det ikke er spesielt pent å bruke strømper med forsterkninger i åpne sko / sandaler. Jeg synes faktisk ikke det er pent med strømper i sandaler i det hele tatt, selv ikke av typen "sandaltoe tights". (Det kan til nød gå an i slingbacks.)

Men i vanlige sko spiller det da ingen rolle om strømpene har forsterkning eller ei, så hvis kollegaen din mente det var "bad taste" må jeg si meg uenig, det gjør jo bare at de ikke ødelegges så lett.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg syns det ser forferdelig ut å bruke strømper med forsterkninger i sko med åpen tå. Jeg gjør aldri det, og legger alltid merke til at det ikke er pent om jeg ser noen som gjør det.

Har jeg sko med åpen tå, bruker jeg sandal-toe strømper (dvs. veldig tynne 10den uten forsterkninger), eller jeg går uten strømper.

Skrevet

Jeg er litt enig med kollegaen din i at det ikke ser særlig pent ut. Men bad taste er jo kanskje litt drastisk... du har jo aldri tenkt over det, så det er jo ikke akkurat noe du gjør bevisst :wink:

Selv bruker jeg aldri strømpebukser med åpne sko (bortsett fra tøffelløsninger da, men da bryr jeg meg ikke om hvordan det ser ut!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...