Gå til innhold

Elskeren min gjorde det slutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg tar meg selv i å sørge over han..

Jeg begynte å få følelser for han og nå gjorde han det slutt for godt pga en jente. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg føler meg helt knust? Hva skjer videre? Jeg hadde det jo så bra.. :trist:

Anonymous poster hash: 72572...0fe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ønsker ham lykke til med forholdet og skaffer deg bare en ny elsker.

• Liker 4
Skrevet

Du ønsker ham lykke til med forholdet og skaffer deg bare en ny elsker.

Det var akkurat det jeg gjorde.. Takket for det vi hadde og ønsket han lykke til. Men det er virkelig han jeg vil ha.. Føler meg helt fortapt og lost, jeg føler meg så utrolig nedbrutt! Jeg hater virkelig denne følelsen. Tenker liksom at nå er det slutt, det kommer antakeligvis ikke til å skje igjen! :(

Skrevet

Da har du mest sannsynlig lært at det ikke hjelper å fortsette å ha sex med en mann,i håp om at han plutselig skal forelske seg i deg etterhvert. Been there done that

Skrevet

Det var akkurat det jeg gjorde.. Takket for det vi hadde og ønsket han lykke til. Men det er virkelig han jeg vil ha.. Føler meg helt fortapt og lost, jeg føler meg så utrolig nedbrutt! Jeg hater virkelig denne følelsen. Tenker liksom at nå er det slutt, det kommer antakeligvis ikke til å skje igjen! :(

Det kommer andre, andre menn som vil være viktigere for deg enn en du bare referer til som "elskeren"

Og da kommer du til å glemme denne mannen.

Se for deg at du har blitt brent på hånden, ikke brent levende. Nå kan du lære og leve videre.

Da har du mest sannsynlig lært at det ikke hjelper å fortsette å ha sex med en mann,i håp om at han plutselig skal forelske seg i deg etterhvert. Been there done that

Helt sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...