Gå til innhold

Filmen Wildthings. Fikk ikke med meg slutten. Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så på Wildthings på Nrk3 i kveld, men fikk ikke med meg slutten da tlf ringte.

Bare noen spørsmål. Jeg fikk med meg at han politimannen eller hva han var dro til Kelly i gjestehuset. Dro han dit for å drepe henne eller bare drepte han henne i selvforsvar?

Å hvorfor drepte Sam Suizy? Var det San som endte opp med alle pengene til slutt?

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 99380...02f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så på Wildthings på Nrk3 i kveld, men fikk ikke med meg slutten da tlf ringte.

Bare noen spørsmål. Jeg fikk med meg at han politimannen eller hva han var dro til Kelly i gjestehuset. Dro han dit for å drepe henne eller bare drepte han henne i selvforsvar?

Å hvorfor drepte Sam Suizy? Var det San som endte opp med alle pengene til slutt?

Takk for svar :)

Suzy var ikke død, de (Læreren og Suzy hadde lurt hun rike dama).

Han politimannen (Bacon) var med på det hele tiden. Planen var at læreren skulle drepe Suzy, og politimannen skulle bli kvitt hun rike, nå er det en stund siden jeg så den, men tror nok planen var at hun skulle bli så nervøs at han skulle kunne skyte henne i selvforsvar.

Når politimannen drar til "sydenland" hvor han møter læreren drar de ut på en båttur (i stor seilbåt) før de pengene er tilgjengelig slik at de kan dele dem. Læreren prøver å drepe politimannen, men mislykkes, akkurat i det politmannen nesten vinner kommer Suzy opp fra under dekk og skyter politimannen med en harpun hvis jeg ikke husker feil. Suzy tar så og forgifter læreren (hun sier at hun ikke kan seile, så hun kan ikke drepe han fordi de er midt på havet), men hun kan seile. DUM-DUM-DUM!!!!!!

Anonymous poster hash: 42ca5...339

Gjest Sunshine23
Skrevet

Suzie vant. Alle trodde jo hun bare var en dum jente fra slummen, men hun lurte alle. :) Sam og Suzie skulle kvitte seg med Kelly og Ray. Ray trodde han og Sam skulle kvitte seg med jentene. Suzie ville kvitte seg med alle. Også Sam, så hun kunne ha pengene for seg selv. Hun ble skikkelig undervurdert :)

Husker jeg synes Ray var så utrolig creepy. Han politimannen. Helt fra starten av, så følte jeg at det var noe rart med han og det stemmte jo.

• 2 uker senere...
Skrevet

Men noen som vet hvorfor Suzy forgiftet Sam? Ville hun ha alle pengene selv?

Skrevet

Men noen som vet hvorfor Suzy forgiftet Sam? Ville hun ha alle pengene selv?

Jepp :) Hun brukte alle for å komme seg bort :)

Anonymous poster hash: 9cafd...282

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...