Gå til innhold

Kjole som gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jo noe som heter at man ikke skal ha sort kjole i bryllup.

Men hva med sort/hvit mønstrete kjole?

...og evt med et fargerikt skjerf?

(skal bare til "kaffe" og festen på kvelden)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt OK spør du meg.

Om man har en helt sort kjole, kan man jo heller pynte opp med farget skjerf/sjal, sko og veske f.eks.

Blitt helt vanlig å komme med sort kjole i bryllup nå. Om du derimot hadde dukket opp med hvit kjole, hadde nok bruden reagert :ler:

Skrevet

Om jeg hadde hatt lyst til å ha helt sort kjole i et bryllup hadde jeg nok hørt med brudeparet på forhånd hva de syntes om dette. Noen synes det er helt ok, andre reagerer på dette.

Skrevet

Synes det er greit jeg,du kan jo sjerf eller noe,som ikke er svart.Synes det går helt fint jeg,men du kan jo høre med brudeparet

Skrevet

Har hatt på sort kjole i bryllup flere ganger, men har alltid hørt med brudeparet først. Har i tillegg frisket opp med et fargerikt skjerf eller annet frisk tilbehør.

Var også fler av gjestene i vårt bryllup som hadde på seg sorte kjoler.

Synes det er helt OK!

Skrevet

Jeg unngår sort og hvitt i brylluper - jeg er velidg opphengt i sånne skikk-og-bruk-regler: det PASSER seg rett og slett ikke! :wink:

I vårt bryllup kom faktisk min kusine i hvit kjole! :o

Skrevet

For meg er alt lov, bortsett fra hvitt og andre ting som kan minne om tradisjonelle brudeklær.....

Jeg vil ikke reagere dersom noen kommer i vårt bryllup i sort kjole....

Skrevet

Det beste blir nok å høyra ka brudeparet sjøle seie :)

Men da fins jo så mange fine farga kjola der ute - koffor velga ein svart i ein sånn flott anledning? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...