Mamy Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 (endret) Hei damer, Vi har en åpen stue/kjøkken-løsning i u-form (se vedlagt bilde). Mitt problem er nå belysningen. Har veldig lyst til å ha en lampe som henger over stuebordet, men er litt redd for at det vil bli litt for mye med hengelampe over både spisebord og stuebord siden disse er så nære. Hva tenker du? Burde det i såfall være like lamper over de to bordene for å skape en sammenheng? Ble plutselig veldig i tvil om hva som er det normale. Håper noen kan komme med noen gode råd, for nå begynner det å bli ganske så mørkt og dystert på kveldstid Endret 10. november 2013 av Mamy
Gjest Kv84 Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Her går det i spotter og gulvlamper.
Gjest Bond Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Jeg synes det virker litt mye med to hengelamper og ville nok ikke gått for begge, selv om de er like eller i samme design, det er faktisk ikke så mye plass der. Så jeg ville ta hengelampe over spisebordet, men heller ikke for lavt. Jeg er storfan av Design Rules serien fra BBC - forklarte en god del angående det med belysning for min del: (de andre episodene er også ganske lure å se på angående planløsning, farge, osv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå