Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen fine måter å pakke inn gaver? Synes det er så gøy å gi bort fine gaver :) Derfor er jeg også på let etter fint gavepapir. Har surfa litt rundt på ebay, men hvis noen har noen gode butikker eller nettbutikker så si ifra :D

Anonymous poster hash: 2ad9f...677
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som har noen fine måter å pakke inn gaver?....

Anonymous poster hash: 2ad9f...677

Hva liker du?

Selv er jeg svak for "gråpapir"... Eksempelvis:

http://www.camillapihl.no/2011/12/20/4-sleeps-until-christmas/

http://www.camillapihl.no/2013/11/08/im-ready-for-you/

http://4.bp.blogspot.com/_1CkZPpHOdhQ/SUk4oO_EUTI/AAAAAAAACC8/WukpLfJqc-0/s1600-h/lysene.jpg

Anonymous poster hash: bcff0...eab

• Liker 1
Skrevet

På ark har de kjempebra utvalg i gavepapir. Gavepapir som er mye finere enn billigpapir, og som er "slitesterk".

Anonymous poster hash: 3d929...3fb
Skrevet

Panduro har også ganske bra utvalg på gavepapir.

I fjor kjøpte jeg en del julepapir på Europris (ruller på 5m, tror jeg), det var fint papir, og tykt nok til at det ikke revner om du stirrer hardt på det.

Skrevet

Jeg har lagt min elsk på rødt silkepapir og cellofan utenpå. Pynter gjerne med mini julekuler :)

• Liker 1
Skrevet

På søstrene grenes får du kjøpt forskjellige typer pent papir, problemet er at det er litt tynt, så du bør ha annet papir under. På samme sted får du masse bånd, rosetter og gavelapper til en meget rimelig penge. Men skynd deg! Jeg var der i dag, og det begynner allerede å bli litt utplukket.

Anonymous poster hash: 393bd...8c6
Skrevet

Liker å pakke gavene inn i bokser jeg da :) Enkelt og greit, og det avslører ikke hva mottakeren får :P

Skrevet

Notabene har masse nydelig papir. Så har jeg kjøpt en del merkelapper og lignende på ark.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

ja det syns jeg og er fint. Og ifjor hadde de så fint papir på Princess. De hadde gråpapir med røde prikker på ene siden og røde striper på andre siden slik at man kunne velge side. Og så knyttet de med sånn tråd som du har lagt ut i bilde 3.

Endret av BettyBoop
Skrevet (endret)

jeg tar alltid vare på skoesker og bokser. Store og små. Jeg er kjent for mine flott innpakkede gaver.

Her er en av sommer-gavene i år for eksempel... Kjøper det meste på Panduro.

10929_4424494936661_1072493437_n.jpg

564062_10200687804623666_131956106_n.jpg

Gråpapir fra Nille er også utrolig enkel og pen bakgrund for mye pynt...

Her er mine søk på pinterest.

http://www.pinterest.com/search/pins/?q=diy%20christmas%20gift%20wrapping&rs=ac&len=22

Endret av Wonders
  • Liker 8
Skrevet

Dette med å pakke i skoesker har jeg alltid vært litt skeptisk til jeg. Tenk deg når personen river av papiret da, så ser de feks ei nikeeske, så tenker de "oii, jeg har fått ett par joggesko!", men neiiida. Skuffelsen blir da stor når det ligger krem og såpe oppi!

Så dette har jeg aldri turt å gjøre:p

Anonymous poster hash: 3d929...3fb
  • Liker 2
Skrevet

Liker å pakke gavene inn i bokser jeg da :) Enkelt og greit, og det avslører ikke hva mottakeren får :P

Hvor kjøper du bokser? Synes det er så fint :)

Anonymous poster hash: 118ec...f57

Skrevet

Hvor kjøper du bokser? Synes det er så fint :)

Anonymous poster hash: 118ec...f57

Indiska og kremmerhuset pleier å ha noen skikkelig fine :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • Liker 1
Skrevet

Matpapir og hyssing er fint, litt sånn rustikk......

Anonymous poster hash: c6288...236

Skrevet

Avispapir med gul sløyfe

Anonymous poster hash: c6288...236

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes de absolutt koseligste julegavene er med gråpapir, et fint rødt og bredt silkebånd med sløyfe, og en off-white til og fra lapp med et gammeldags "god jul" stempel på :)

• Liker 1
Skrevet

Ikea pleier å ha mye fint også, både papir og tilbehør.

Anonymous poster hash: 92cf8...458

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...