Gå til innhold

Kan jeg sende dette julekortet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke pakker og mat som er best.

Det er ikke gløggen som varmer mest.

Men en ting man ikke kan ta i:

Tanken på dem man er glad i .

Ha en riktig god jul.

Ja jeg vet jeg overanylyserer å greier. Men har mye angst. Og er alltid redd for å gjøre noe som blir dumt. Så vær så snill og ikke døm meg for det:)

Kan jeg sende dette kortet til også familie som jeg ikke er så nær. som jeg eller dem aldri har sagt jeg er glad i? Siden jeg sier det i teksten?

Og når det står det er ikke gløggen som varmer mest. Betyr det at det er alkohol i gløggen? Vet ikke om det er vanlig eller hva? Skal sende til en som er tidligere alkoholiker og vil ikke rippe opp i noe.

Anonymous poster hash: 2a07d...a31
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det var en kjempefin tekst og definitivt noe du kan sende som julehilsen :)

Jeg ville ikke tolket det dithen at det er alkohol i gløggen, hehe..

• Liker 2
Skrevet

Jeg syntes også dette var fint, og litt morsomt tekst. Ikke vær redd for å sende den som julehilsen :tree:

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk =D =D NÅ ble jeg glad =)

Jeg skal bestille kortet i morgen. manglet 1 kr for å ha råd i kveld :P ( bestiller andre ting samtidig så kom på nesten 1000 kr). Men får lønn i morgen så da bestiller jeg da=)

Gøy har aldri sendt julekort før. Har nesten aldri fått heller. Så har noen noe tips om når det er normalt og sende ut julekort?

Anonymous poster hash: 2a07d...a31
Skrevet

Det var en kjempe fin tekst! :-)

• Liker 1
Skrevet

Har du funnet på teksten selv TS? uansett så tror jeg kanskje at jeg vil låne den, og bruke den på til-fra lappene på gavene :laugh:

Nå pleier ikke jeg å sende julekort men ser for meg at jeg ville ventet til 1.desember ihvertfall og ikke seinere enn 15.desember men jeg vet ikke hva som er vanlig :)

• Liker 1
Skrevet

Fin tekst det :) Jeg pleier å sende ut kort rundt 10. desember, da kommer de frem før julaften, men ikke alt for tidlig heller.

Det er kjempekoselig å sende og å få julekort, det setter de nok pris på!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...