AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Det er ikke pakker og mat som er best. Det er ikke gløggen som varmer mest. Men en ting man ikke kan ta i: Tanken på dem man er glad i . Ha en riktig god jul. Ja jeg vet jeg overanylyserer å greier. Men har mye angst. Og er alltid redd for å gjøre noe som blir dumt. Så vær så snill og ikke døm meg for det:) Kan jeg sende dette kortet til også familie som jeg ikke er så nær. som jeg eller dem aldri har sagt jeg er glad i? Siden jeg sier det i teksten? Og når det står det er ikke gløggen som varmer mest. Betyr det at det er alkohol i gløggen? Vet ikke om det er vanlig eller hva? Skal sende til en som er tidligere alkoholiker og vil ikke rippe opp i noe. Anonymous poster hash: 2a07d...a31
Hecubaa Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Jeg syns det var en kjempefin tekst og definitivt noe du kan sende som julehilsen Jeg ville ikke tolket det dithen at det er alkohol i gløggen, hehe.. 2
Ruskemor Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Jeg syntes også dette var fint, og litt morsomt tekst. Ikke vær redd for å sende den som julehilsen 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Tusen takk =D =D NÅ ble jeg glad =) Jeg skal bestille kortet i morgen. manglet 1 kr for å ha råd i kveld ( bestiller andre ting samtidig så kom på nesten 1000 kr). Men får lønn i morgen så da bestiller jeg da=) Gøy har aldri sendt julekort før. Har nesten aldri fått heller. Så har noen noe tips om når det er normalt og sende ut julekort? Anonymous poster hash: 2a07d...a31
Ruskemor Skrevet 11. november 2013 #6 Skrevet 11. november 2013 Har du funnet på teksten selv TS? uansett så tror jeg kanskje at jeg vil låne den, og bruke den på til-fra lappene på gavene Nå pleier ikke jeg å sende julekort men ser for meg at jeg ville ventet til 1.desember ihvertfall og ikke seinere enn 15.desember men jeg vet ikke hva som er vanlig 1
HedvigR Skrevet 11. november 2013 #7 Skrevet 11. november 2013 Fin tekst det Jeg pleier å sende ut kort rundt 10. desember, da kommer de frem før julaften, men ikke alt for tidlig heller. Det er kjempekoselig å sende og å få julekort, det setter de nok pris på! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå