Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt meg en jobb på Elkjøp etter skolen, studerer elektro, men jeg veit ikke hvordan det er å jobbe der??

Er det bra arbeidsmiljø??

Betaler de bra??

Har jeg en sjanse for å få jobb der, studerer Elektro og er over 18 år, har en del arbeidefaring "!!

Anonymous poster hash: 7dce6...247
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arbeidsmiljø regner jeg med varierer etter hvor i landet du jobber :P

Tror de betaler ganske bra, altså en helt normal lønn. Kjenner en som jobber på elkjøp, og han tjener bra :) Også tror jeg kanskje de som jobber der har noen fordeler, som rabatt osv :)

Anonymous poster hash: bdacc...2ff
Skrevet

Letteste er nok å stille opp i den butikken der du bor/ønsker og jobbe i å fortelle at du er på utkikk etter jobb, og spørre litt om dette..

Skrevet

De får rabatter på tingene der ja, mye på noen ting, lite på andre, det varierer. Næreste familiemedlemmer av den ansatte får også rabatt. Har et søsken som jobber der og trives veldig godt, men jeg tror det varierer hvordan de forskjellige butikkene drives og mtp lønn/bonus.

De har møter med litt matservering og fester hvor det blir servert alkohol og mat. Miljøet er sikkert ålright, jobber for det meste unge der og en fin miks av både jenter og gutter så siden du er ung selv så kommer du sikkert til å trives.

Anonymous poster hash: ea6a6...2b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...