Wini Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Hei! Jeg har så lyst til å gi kjæresten min Playstation 4 til jul.. jeg er åpenbart veldig sent ute og ser ut som at det ikke er mulig da jeg ikke har forhåndsbestilt.. Er det noen som vet om det vil selges flere nærmere jul? Eller vil ikke lageret fylles opp før etter jul? På forhånd takk for svar!
Thorn Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Vil tro sjansene er små. Bruttern står på venteliste som nummer seks hos en Elkjøp-butikk, og han fikk først beskjed om at han ikke kom til å få den før jul. Nylig fikk han beskjed om at han sannsynligvis kom til å få før jul likevel, men at de ikke kunne garantere det. Og med tanke på alle som har satt seg på venteliste i ettertid... Hvis du vil forsøke, ville jeg i så fall satt meg opp på venteliste så fort som bare mulig, og krysset fingrene!
Gjest Evelynita Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Tror nok ikke du skal håpe på det :/
Akacia Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Enkelte butikker selger ps4 i morgen, uten forhåndsbestilling. Men det er kun et fåtall eksemplarer. Så om det skal være noen sjanse må du være tidlig ute i morgen! Har sett at utvalgte Coop Elektro og Expert butikker er blant disse, er sikkert flere også.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 Hvis ikke du får tak i den ville jeg sotte meg på forhåndsbestillings-listen nå med engang, og printet ut ''bekreftelsen'' og lagt den i en gave eske :-) Anonymous poster hash: 07011...04b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå