Gå til innhold

Oslocity tilbud: diorshow+gratis palette

Anbefalte innlegg

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Noen som har benyttet seg av det tilbudet? Jeg bruker diorshow, og trenger en ny maskara siden den er tom. Hadde lyst til å benytte meg av det tilbudet, men så har jeg også lyst til å teste ut en nye maskara. Enten den nye rimmel, noen som har prøvd den? Eller maybelline sky high, som alle sier er så bra. Hva slags palett er det snakk om? Har jobba hele tiden, og har ikke tid til å dra til byen før lørdag.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

jeg har prøvd rimmel exaggerate. den var ganske god, men den smitta litt av under øynene synes jeg. Jeg skal oxo kjøpe ny mascara nå, og står mellom dior show og maybelline sky high curves... klarer ikke helt å bestemme meg, men i følge mascara-avstemninga så blir det dior sin... :enig_animasjon:

Gjest gjest1
Skrevet

Har akkurat samme erfaring når det gjelder Rimmel. Men jeg elsker Maybellines sky higg curves, håper den ikke går ut av produksjon. Jeg har ikke så bra erfaring med Dior egentlig..

Gjest Anonymous
Skrevet

palette? er det øyenskygger? velger man farger selv, eller er det en bestemt type?

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Jeg vet ikke om det er øyenskygge eller lipgloss palette. Vet bare at på oslocity igår og på lørdag så er det dior make up show. Og da får du kjøpt diorshow maskara med en gratis gave i tillegg, som er den paletten..

Men, dere som synes at sky high er bra, er den bra på korte og tynne vipper også? vippene mine er veldig tynne og korte, så den klarer ikke å 'bære' på maskaraen noe bra. halvparten av alle maskaraene jeg har brukt er kjempe dårlig. har prøvd great lashes (rosa/grønn boks) og den var kjempe dårlig, og den blå fra maybelline, veldig gammel, tror den het lash curling eller noe. Så jeg er ikke noe bra erfaring med maybelline. så er litt skeptisk til den sky high. vet noen om det er tilbud på den noen sted?

Gjest Lilleulv
Skrevet

Butterflygirl, du burde absolutt prøve Lash Architect Mascara fra L'oreal!! Denne gjør øyevippene både lengre og fyldigere. Jeg har ganske lange øyevipper fra før, og folk spurte meg om jeg hadde falske øyevipper når jeg brukte lash architect!!

Skrevet

Jeg vil ikke anbefale noen å bruke den nye maskaraen fra Rimmel. Jeg vet den har fått pris for å være bra og alt det der, men er ikke enig.

Den lager virkelig tykke lekre vipper, men etter kun kort bruk, begynner det å drysse/smitte av så etter en liten stund så se man ut som en vaskebjørn i ansiktet. Ikke pent!

Gjest Lilleulv
Skrevet

Det er så typisk Rimmel. Alle mascaraene deres smitter av etter få timer. Hvorfor gjør de ikke noe med det? Det er jo så bra ellers... Har akkurat kjøpt Rimmel Kajal og var kjempefornøyd med den... helt til den lå 1 cm under øyet :/ Argh

Gjest gjest1
Skrevet
Butterflygirl, du burde absolutt prøve Lash Architect Mascara fra L'oreal!! Denne gjør øyevippene både lengre og fyldigere. Jeg har ganske lange øyevipper fra før, og folk spurte meg om jeg hadde falske øyevipper når jeg brukte lash architect!!

Men den tørker jo ut med en gang... Jeg har forøvrig nokså korte øyevipper, og maybelline var som skapt til det.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Er helt enig i at den tørker fort ut :( Men den er så fantastisk bra den måneden før den tørker ut at det er liksom verdt det...

Gjest Butterflygirl
Skrevet

gikk og kjøpte rimmel exaggerate på vita nettopp nå.hørt masse bar om den, tnekte jeg skulle prøve den.tror jeg har brukt den før, isåfall for 5 år siden.men den har bytta flakong.den var svart før hvis jeg ikke husker feil. dere som har brukt den, hva synes dere?det var noen som sa at den nye flakongen hadde dårligere innhold enne den gamle.

kjøpte meg en maybelline colorama neglelakk i samme slengene. er nesten avhengig av disse. for de er så små go billig.fargene er veldig stillige.klarer aldri å bruke opp en neglelakk flaske uansett, så disse var midt i blinken. har de i lilla og aprikos. tenkte jeg skulle kjøpe en til, rosa kanskje? :hoho: er avhengig. anbefales!

Skrevet

Jeg syne IKKE Maybelline Sky High Curves er noe bra! Aldri mer.

Gjest Xavia
Skrevet

Rimmel produktene er skikkelig elendige!

Men det er min erfaring da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...