Gå til innhold

Kjøpe ansiktskrem til mamma på 40+

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue
Skrevet

Mamma skal få ansiktskrem av meg til jul har jeg bestemt :P Hun klager mye på at hun er fuktfattig og begynner å få rynker, så da tenker jeg på en som gir mye fukt og forebygger rynker, gjerne spf da det går hånd i hånd med det å forebygge aldring. Hun er litt over 40 og har vært fornøyd med både Decleor og Matis, men hun er for gnien til å punge ut selv for en dyr krem. Så da kjøper jeg det da, siden jeg er slik en god datter :laugh:

Hun har egentlig veldig fin hud som er ganske glatt og fri for rynker, men med alderen har hun trengt en litt mer aktiv hudpleierutine for å oppnå glød og opprettholde fuktbalansen. Hun bruker MD som rens i hvert fall, er ikke helt sikker på hva slags fuktighetskrem hun bruker per nå egentlig...

Problemet hennes er at hun er så forbanna lat når det gjelder hudpleie, så hun må ha en hun kan klatte i ansiktet og som trekker inn fort. Igjen - spf i samme slengen hadde vært fint, så vet jeg i det minste at hun får et ekstra steg inn.

Er det noen damer på 40+ som kan tipse meg om noen kremer? Tenker max 500,- (helst under, haha...), helst via netthandel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...