heiduderborte Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 På morgenen føler jeg at øynene henger, huden er bollete (fylt med vann) og at huden er veldig tørr. Har dere noe triks for å bli mer våken og få en freshere hud? Jeg vasker alltid ansiktet med iskaldt vann om morgenen
zen Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 (endret) Første jeg tenker på: Krem som gir nok fukt om natta, og eventuelt reduser salt- og sukkerinntak for mindre "bollethet" - evt mer trening på dagtid. Og nok omega 3. Endret 10. november 2013 av zen
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 jeg har to spiseskjeer liggende i fryseren, som jeg tar ut legger under øynene på de morgenene jeg har blå hovne poser under øynene Anonymous poster hash: 13aab...48d
Miss-Grey Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Sett øyekremen din i kjøleskapet. Ville ikke lagt på skjeer direkte fra fryseren, som noen foreslå over her, ettersom huden rundt øynene er veldig sensitiv. Dersom huden blir utsatt for så store temperaturendringer kan den lett bli tørr på sikt. 1
Gjest BabyBlue Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Ikke drikk vann 3 timer før du legger deg. Drikker du nok før den tiden bør det ikke være fare for å bli dehydrert eller noe
Miss Lucky Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Peppermynteolje. Men kom for all del ikke i nærheten av øynen med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå