Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer...er strømpetradisjonen en amerikansk greie?

Vi hadde ikke sikt hjemme. Når skal den henges opp,åpnes?

Anonymous poster hash: 35a85...6cd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, vi har hatt det helt siden vi var bittesmå:) Henges opp natt til første juledag, så henger de der på stuedøra når vi står opp. Helt mørkt, så tenner vi juletrelysene og sitter å nyter stillheten,koser oss med noe barnetv på fjernsynet eller titter litt på hverandres julegaver :rodmer: Er 25, men får fortsatt julestrømpe da eg er hjemme i julen. Same gamle utslitte julestrøpe hvert år:) Utslitt fordi den ikke er noe stor og ikke av noe veldig sterkt materiale, og så får alltid klementiner i tillegg til litt kaker og godter, og de veier jo litt, hvertfall når vi er fleire unger :fnise:

Skrevet

Jo, eller man har det vel i Storbritania også. Det kommer vel opprinnelig derfra. Jeg har fått det siden jeg var liten og jeg er 36 nå. I UK/USA får man strømpen første juledag, her har jeg inntrykk av at de fleste får om morgenen på julaften, da får man noe å holde på med/kose seg med til alt det morsomme på TV. Det gjør at ventetiden frem til middag/gaver går litt raskere og det er jo greit for de som er av den utålmodige sorten.

Anonymous poster hash: 8cfd2...dfa

Skrevet

Julestrømpen her i huset har blitt fylt natt til julaften.

Nå som alle er mer eller mindre voksne, så fylles den med litt sjokolade og et par julehefter, gjerne av typen Nemi og Larssons gale verden.

:heks:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...