Gå til innhold

Avføringsprøve

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha med en bleie med avføring av sønnen min på sykehuset i morgen. Bleia kom nå i kveld, men hvordan skal jeg oppbevare den over natten?

Anonymous poster hash: 43af9...913
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du ha med hele bleia? Når jeg selv har hatt avføringprøve holdt med en liten bit. Ville pakka den godt inn i poser og lagt ut i kulden tror jeg. Mwn jeg ville også tenkt at det holdt med bare litt og ikke hele bleia??

Anonymous poster hash: da7a9...9bf

Skrevet

Stod i brevet at vi skulle ha med en bleie med avføring, så velger å tro vi skal ta med hele greia :) Men ganske kaldt ute da....blir ikke ødelagt av frost?

Skrevet

Legg den i et rom uten varme. Hvis du har kjeller eventuelt garasje..

Anonymous poster hash: d1052...ec1
Skrevet

Stod i brevet at vi skulle ha med en bleie med avføring, så velger å tro vi skal ta med hele greia :) Men ganske kaldt ute da....blir ikke ødelagt av frost?

Jo det kan hende, vi har ikke frost enda så jeg tenkte ikke helt på det. Ville også gått for kald yttergang om dere har det.

Skrevet

Når jeg har hatt avføringsprøver har de vært oppbevart (godt lukket) i kjøleskapet.

Anonymous poster hash: 47ec9...0f3
Skrevet

Du skal jo egentlig få et glass å ha avføringen i.. Snåle greier. Legg bleia kaldt over natten.

Skrevet

Når jeg har hatt avføringsprøver har de vært oppbevart (godt lukket) i kjøleskapet.

Men en hel bleie i kjøleskapet? Hos oss måtte det vært mange mange poser rundt for å ikke fått lukt i kjøleskapet, for bleiene stinker veldig noen ganger.

Skrevet

Men en hel bleie i kjøleskapet? Hos oss måtte det vært mange mange poser rundt for å ikke fått lukt i kjøleskapet, for bleiene stinker veldig noen ganger.

Skrevet

Vi har levert avføringsprøve på glass en gang, da kunne vi enten levere inn fersk eller putte den i fryseren og levere den frossen.... Orket ikke tanken på å ha det liggende i fryseren så den ble levert med en gang.

Tror ikke det gjør noe om den legges ut og fryser. De fryser det ned på sykehuset også om de ikke får sett på det samme dag (det ble hvertfall sagt til oss..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...