AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 For to helger siden møtte jeg en kjekk fyr. Snakket ikke noe særlig med han den kvelden, men han spurte etter nummeret mitt og jeg gav han det. Tenkte ikke noe særlig mer på han, men midt på natta ringer han meg og lurer på hvor jeg er og om jeg eventuelt vil være med på narch, men dette ble ikke aktuelt ettersom jeg akkurat hadde komt meg hjem. Neste dag la han meg til på Facebook, men etter det skjedde det ingenting. Forrige helg møtte jeg han helt tilfeldig på en fest hos en bekjent. Det første han gjorde når han så meg var å sette seg ned med meg for å prate, men dessverre var festen akkurat ferdig så vi måtte komme oss videre. Vi satte oss i hver vår bil, og jeg vet ikke hvor han ble av. Senere på kvelden satt jeg alene på en kebabsjappe, og bestemte meg for å sende han en melding om han ville komme, noe han til slutt gjorde. Da fant han ut at han hadde mistet nøkkelen til leiligheten sin, og dermed ble han med meg hjem. Først bare snakket vi, men etterhvert ble det selvfølgelig litt kyssing og klåing. Tingen var bare det at jeg ikke ville ha sex, og grunnen til det er en lang historie, men han aksepterte dette og syntes det var heilt greit. Han oppførte seg på en måte som en kjæreste resten av kvelden, holdt rundt meg, strøk meg i håret, sa han var glad i meg (noe jeg reagerte litt på) og kalte meg "jenta mi". Dette fikk meg selvfølgelig til å smelte, å det endte opp med at vi hadde sex neste morgen. Problemet nå er at jeg er blitt litt interessert i denne fyren, men han er skikkelig av og på. I går begynte han å prate med meg og da antydet han at han ville møte meg igjen. Det virket ut som om han bare var ute etter sex, men samtidig virker han ikke ut som den typen person. Jeg har lyst å ta kontakt med han hele tiden, for han er en jeg kan se for meg å være sammen med, men jeg er redd for at jeg bare er noe han ser på som et "random ligg". Burde jeg spille kostbar, og la han ta kontakt med meg eller burde jeg slutte å være "bekymret" og prøve meg? Er forresten 17 år og han er 18. Anonymous poster hash: 12857...936
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 "Mistet nøkkelen til leiligheten".... LolAnonymous poster hash: 04554...6df 3
AnonymBruker 42 Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 (endret) "Mistet nøkkelen til leiligheten".... LolAnonymous poster hash: 04554...6df Hahah! Tenkte akkurat det samme! http://youtu.be/4TYv2PhG89A?t=1s Ikke meningen å være frekke eller noe TS, men dette var suspekt til ca. 1000 Selv om "spilling" ikke er å anbefale tror jeg kanskje det kan være greit i dette tilfellet Endret 10. november 2013 av Beeblebrox
C'estlavie Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Hahah! Tenkte akkurat det samme! http://youtu.be/4TYv2PhG89A?t=1s Ikke meningen å være frekke eller noe TS, men dette var suspekt til ca. 1000 Selv om "spilling" ikke er å anbefale tror jeg kanskje det kan være greit i dette tilfellet Har faktisk tenkt samme tanke, om det med nøkkelen! Jaja, er usikker på hva han vil, men det jeg vet er at han kødder med feil person.
zen Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Let it go... Nå har du lært "Glad i deg" på 3. møtet er dessuten rød alarm. Du kommer til å støte på en hel del lignende situasjoner i årene som kommer, og du må bare lære deg å gi faen og gå videre. De kødder ikke med "feil person" så lenge du gir dem det de vil ha, vet du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå