Gå til innhold

Nisje på gjestetoalettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bygger et gjestetoalett på ca. 2 kvadratmeter. Jeg vurderer å lage en nisje i veggen over doen som rommer ca. 7 doruller.

Harry eller kult?

Anonymous poster hash: fa18d...8a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke så fan av å bygge inn slike permanente ting i hjemmet, etter ei stund er du møkk lei, og det er ikke alltid enkelt å finne andre kreative løsninger for slike nisjer, og heller ikke å fjerne den.

Når doen er så liten ville jeg heller blitt kreativ med speilbruk, slik at det virker større.

Anonymous poster hash: 23712...ba8
  • Liker 3
Skrevet

Jeg ville droppet nisjen og heller brukt litt penger på en dorullholder. Enten et stativ eller et som henger slik at det ikke tar gulvplass når badet er så lite.

Skrevet

Nisje er kult, men ville ikke fylt den med doruller!

Anonymous poster hash: 5e8fd...00b
Skrevet

Jeg tenker nå at det er en toalett og de papir-rullene må jo være et sted.Så jeg er stor-fan av praktiske løsninger som er innebygd og så usynlige som mulig i stedet for stativer og whatnot som skal være på utstilling.

Men hadde nok vurdert en eller annen grei og så usynlig som mulig dørløsning så man ikke helt stiller toalettpapir på utstilling. Å ha 7 toalettpapir-ruller som pynt er litt så-som-så tenker jeg.

Skrevet

Takk for svar alle sammen!

Det er nettopp på grunn av plassbesparelse at jeg ønsker denne nisjen. Og det er jo ikke hogd i stein at den må brukes til å ha 7 doruller i. Gjerne bare 2-3 og noen håndklær..

Men jeg er så usikker .. :glare: Har skikkelig lyst på, men er redd for å angre. Vil ha minst mulig på gulvet, så tenker at dokost og søppelbøtte tar nok plass.

Og jeg må bestemme meg nå!

Anonymous poster hash: fa18d...8a1
Skrevet

Jeg tror det hadde vært kult, jeg ! :) Ser for meg at det kunne vært stilig med hvite vegger, også er nisjen grå eller kanskje lyseblå eller noe. Og som du sier, så MÅ man jo ikke ha kun doruller der, men litt annen pynt også.

Skrevet

Jeg har nisje på badet, og det er helt kult det!

Ville gjort det, evt. med en søt gardin foran ;)

Eller et speil, som man kan trekke oppover!! :)

Anonymous poster hash: 6f4a4...d45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...