Anciol Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 (endret) Ja så greide jeg å dumme meg ut foran pappa, mamma og resten av nærmeste familie. Med en spyfontene ut av kjeften på stuegulvet, jepp alle så det . De må jo ha trodd jeg har vært fyllesjuk, men det må komme av den paien jeg kjøpte i går, syntes at den smakte litt rart. åå er så flau ikveld! Fordi jeg har ikke smakt alkohol denne helgen, har kun drukket vanlig cola og fanta:) Ungene mine lo , og mannen min måtte følge meg hjem;(! Endret 10. november 2013 av Anciol
Gjest Blomst83 Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Ja så greide jeg å dumme meg ut foran pappa og resten av nærmeste familie. Med en spyfontene ut av kjeften på stuegulvet, jepp alle så det . De må jo ha trodd jeg har vært fyllesjuk, men det må komme av den paien jeg kjøpte i går, syntes at den smakte litt rart. åå er så flau ikveld! Fordi jeg har ikke smakt alkohol denne helgen, har kun drukket vanlig cola og fanta:) Uff da,men du kan vel trøste deg med at det kun var nærmeste familie? Var det noen som kommenterte noe da?
Gjest Elseby13 Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Det er vel ikke noe flaut å bli syk foran sine foreldre? Hvem andre enn dem har mer empati for deg?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 ER DET FARSDAG???!?!??!?!!?!!! Anonymous poster hash: b6b1f...9d1 4
Anciol Skrevet 10. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2013 (endret) Ja det var nærmeste familie , tante ristet på hodet og mumlet noe om at jeg måtte ha drukket noen sterke saker dagen før. Orket ikke å svare henne, men regner med at mannen min forklarte etterpå at det var matforgiftning fra en kjøpepai på tilbud. Tantene , onklene mine og søskenbarna mine var der og for å feire, foreldrene mine er veldig familieorientert så de inviterer nærmeste familie ved alle anledninger:) og det er vanligvis koselig men i dag ble det ukoselig pga meg! Pappa ringte meg senere i dag og spurte om alt gikk bra, og mamma kom med ingefærte på døren min Endret 10. november 2013 av Anciol
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Ja så greide jeg å dumme meg ut foran pappa, mamma og resten av nærmeste familie. Med en spyfontene ut av kjeften på stuegulvet, jepp alle så det . De må jo ha trodd jeg har vært fyllesjuk, men det må komme av den paien jeg kjøpte i går, syntes at den smakte litt rart. åå er så flau ikveld! Fordi jeg har ikke smakt alkohol denne helgen, har kun drukket vanlig cola og fanta:) Ungene mine lo , og mannen min måtte følge meg hjem;(! Trøst deg med at de nå har fått enda en god historie å dra frem på hver eneste familiesammenkomst. Anonymous poster hash: 967e6...62e 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Håper det ikke er spysjuka da Så hele familien ligger rett ut om noen dager. Dråpesmitte, og når man i tilegg spyr ut i rommet der folk sitter å puster, så er sjansen stor. Da skjønner de at det ikke var pga alkoholen. Men uansett god bedring Anonymous poster hash: 50ebf...0e6
Anciol Skrevet 11. november 2013 Forfatter #8 Skrevet 11. november 2013 Takk for det, er fortsatt uggen , så jeg går tilbake til sengen min!
Gjest Mupsi Skrevet 11. november 2013 #9 Skrevet 11. november 2013 Jaja, "det var den farsdagen da tante spydde på gulvet vet du".. Går nok bra.
MarianneE Skrevet 11. november 2013 #10 Skrevet 11. november 2013 En ubehagelig opplevelse... ingen tvil. Men en flause? Næh...
lykkestor Skrevet 11. november 2013 #12 Skrevet 11. november 2013 Hehe, uff da! Håper formen er litt bedre nå. Oppkast er aldri noe greit uansett hvem du er med. God bedring:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå