Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja så greide jeg å dumme meg ut foran pappa, mamma og resten av nærmeste familie. Med en spyfontene ut av kjeften på stuegulvet, jepp alle så det . De må jo ha trodd jeg har vært fyllesjuk, men det må komme av den paien jeg kjøpte i går, syntes at den smakte litt rart. åå er så flau ikveld! Fordi jeg har ikke smakt alkohol denne helgen, har kun drukket vanlig cola og fanta:) Ungene mine lo , og mannen min måtte følge meg hjem;(!

Endret av Anciol
Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

Ja så greide jeg å dumme meg ut foran pappa og resten av nærmeste familie. Med en spyfontene ut av kjeften på stuegulvet, jepp alle så det . De må jo ha trodd jeg har vært fyllesjuk, men det må komme av den paien jeg kjøpte i går, syntes at den smakte litt rart. åå er så flau ikveld! Fordi jeg har ikke smakt alkohol denne helgen, har kun drukket vanlig cola og fanta:)

Uff da,men du kan vel trøste deg med at det kun var nærmeste familie? Var det noen som kommenterte noe da?

Gjest Elseby13
Skrevet

Det er vel ikke noe flaut å bli syk foran sine foreldre? Hvem andre enn dem har mer empati for deg?

Skrevet

ER DET FARSDAG???!?!??!?!!?!!! :sjokkert:

Anonymous poster hash: b6b1f...9d1
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Ja det var nærmeste familie , tante ristet på hodet og mumlet noe om at jeg måtte ha drukket noen sterke saker dagen før. Orket ikke å svare henne, men regner med at mannen min forklarte etterpå at det var matforgiftning fra en kjøpepai på tilbud.

Tantene , onklene mine og søskenbarna mine var der og for å feire, foreldrene mine er veldig familieorientert så de inviterer nærmeste familie ved alle anledninger:) og det er vanligvis koselig men i dag ble det ukoselig pga meg!

Pappa ringte meg senere i dag og spurte om alt gikk bra, og mamma kom med ingefærte på døren min :)

Endret av Anciol
Skrevet

Ja så greide jeg å dumme meg ut foran pappa, mamma og resten av nærmeste familie. Med en spyfontene ut av kjeften på stuegulvet, jepp alle så det . De må jo ha trodd jeg har vært fyllesjuk, men det må komme av den paien jeg kjøpte i går, syntes at den smakte litt rart. åå er så flau ikveld! Fordi jeg har ikke smakt alkohol denne helgen, har kun drukket vanlig cola og fanta:) Ungene mine lo , og mannen min måtte følge meg hjem;(!

Trøst deg med at de nå har fått enda en god historie å dra frem på hver eneste familiesammenkomst. :laugh:

Anonymous poster hash: 967e6...62e

• Liker 3
Skrevet

Håper det ikke er spysjuka da :P Så hele familien ligger rett ut om noen dager. Dråpesmitte, og når man i tilegg spyr ut i rommet der folk sitter å puster, så er sjansen stor. Da skjønner de at det ikke var pga alkoholen.

Men uansett god bedring :)

Anonymous poster hash: 50ebf...0e6
Skrevet

Takk for det, er fortsatt uggen , så jeg går tilbake til sengen min!

Skrevet

Jaja, "det var den farsdagen da tante spydde på gulvet vet du".. ;) Går nok bra.

Skrevet

En ubehagelig opplevelse... ingen tvil.

Men en flause? Næh...

Skrevet

Hehe, uff da! Håper formen er litt bedre nå. Oppkast er aldri noe greit uansett hvem du er med. God bedring:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...