Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei . Har hvert i et forhold i noen år . Vi krangler ganske ofte, og jeg er absolutt med på det . Men jeg respekterer han selv om vi krangler, og verken slår eller sier stygge ting til han som er personlig . Men han kan si alle mulig stygge ting til meg . Både om meg utseende messig, og generell stygg banning . Han kan begynne å dytte meg, klype så hardt at jeg får blåmerker overalt . Kaste ting på meg . Ødelegge tingene mine, spytte på meg etc . Men overdriver jeg eller er dette normalt ? Har sagt til han hundre ganger at det eneste jeg vil er at han skal respektere meg . Og jeg forstår at man kan bli frustrert . Men den minste ting trigger han . Han er utrolig snill når han er i godt humør . Men plutselig kan han bli sur . Jeg kan ikke gå i butikken i 10 min før han blir sint for at jeg er treg . Så da er dagen ødelagt å han krangler .

Begynner å bli lei av det . Men vil se hva dere mener . Mulig dette skjer i de fleste forhold :-/ kanskje han bare blir frustrert men egentlig ikke mener det ? Takk for svar

Anonymous poster hash: 07773...04e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff! Dette er absolutt ikke normalt! Du må aldri la noen få legge en hånd på deg, på den måten! Hadde jeg vært deg hadde jeg pakket tingene mine og dratt for lenge siden. Har selv opplevd at en eks har blitt voldelig og slikt når han drakk spir. Jeg pakket tingene han med en gang, og kastet han ut med en gang. Ringte moren hans så hun kunne hendte han, så ringte jeg politiet.

Det han gjør mot deg er ikke rett. Ingen skal oppleve noe slikt. Vet det er hardt, men bare pakk tingene dine og kom deg bort før det blir verre!

Skrevet

Nei, det er ikke normalt. Snakk med han. Om han ikke klarer å skjerpe seg og respektere deg så må dere revurdere forholdet.

Anonymous poster hash: dfe93...cf0
Gjest Elseby13
Skrevet

Dette er ikke normalt. Stikk før han virkelig skader deg.

Skrevet

Ikke normalt. Eller akseptabelt for den saks skyld

Skrevet

Definér normal. Det er ikke sånn noen vil ha det ihvertfall! Ta det opp med han, blir det ikke slutt så stikker du. Gi han et ultimatum!

Hadde det på samme måte her i huset en stund, å det funket her :)

Anonymous poster hash: 006c6...92d
Skrevet

Ikke normalt og ihvertfall ikke sunt! Kjærester skal være positive for hverandre, ikke nedbrytende. Du får det bedre alene.

Skrevet

Jeg er frustrert . Hvordan kan noen gå fra å være så snill ellers til å klikke sånn ? Jeg vil også si at han aldri har slått meg . Er derfor jeg er usikker . Virker som han tar det ut over tingene våres .

Men jeg får sinnsykt vondt når han klyper eller dytter kneet sitt på meg . Han får sinnsykt dårlig samvittighet etterpå . Men det skjer igjen og igjen .

Og jeg kan være slitsom iblant, men da kan han snakke med meg isteden for å "angripe" meg . Er derfor jeg har sendt inn kanskje mange mener jeg overdriver . Jeg tror ikke han kan skade meg, men jeg vil fortsatt ikke ha det sånn :-S jeg har prøvd å snakke med han . Han lover å sverger på alt som er at han skal slutte, men nei det fortsetter . Senest i forrige uke kastet han ett sånt rundt verktøy på meg som medførte at jeg fikk et blåmerker på størrelse med en tennisball, og rett etterpå kan man tydelig se at han får vanvittig dårlig samvittighet, og varter meg opp . Men føler at det ikke går lenger, men samtidig er det utrolig vanskelig å gå fra noen man er så knyttet til :-S

Anonymous poster hash: 07773...04e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...