Gå til innhold

Hva skal man gjøre sammen med en date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, han er en flørt da. Og vi har møtt hverandre en gang før, men det var på kveldstid og hjemme hos han. Da så vi litt tv og småsnakka litt etc. Enkelt og greit.

Men nå skal vi møtes igjen for noen timer før han drar bort for noen uker. Denne gangen skal jeg/vi se om det er noe potensiale der... mellom oss. Men denne gangen skal vi møtes på dagen! Og ikke hjemme hos noen av oss, men i Oslo.

Hva søren skal vi finne på der? Tenk hvis det blir den kleineste dagen/daten ever da? Jeg er ikke såå pratsom med nye mennesker, men siden jeg har møtt han en gang før, er jeg nok litt mer avslappet denne gangen. Men likevel, jeg er bombesikker på at det blir pinlig stillheter eller i det minste litt kleint. Ikke tørr jeg å kysse han offentlig heller, da vi fortsatt er tidlig i "datingfasen". Har jo litt lyst til å ha det litt romantisk å... vi kysset sist gang, så jeg savner leppene hans... :P

Men tilbake til hovedpoenget da: HVA ER DET MAN FINNER PÅ MED EN FLØRT MAN NETTOPP HAR BLITT KJENT MED?

Anonymous poster hash: e4561...1a9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn på en aktivitet dere kan gjøre sammen så dere slipper å føle at dere er nødt til å snakke hele tiden. Bowling er et typisk svar, men ikke nødvendigvis et bra svar. Noe du eller han liker å gjøre – allerede da har dere noe å snakke om (denne felles aktiviteten) og lærer litt om hverandre samtidig.

Anonymous poster hash: 4cf50...f7b
Skrevet

Forslag til aktivitet da? xD

Skrevet

Jeg selv ville dratt på cafe, men jeg elsker å sitte og ta en kaffe og bare snakke - hvis kjemien er på plass selvfølgelig. Så hvis du føler deg avslappet nok så synes jeg du skal ta han på en koselig cafe i Oslo :)

Skrevet

Forslag til aktivitet da? xD

Der er jeg ikke så hjelpsom. ;) Jeg er så heldig at en av interessene mine er mat og drikke, så jeg har allerede en del jeg kan snakke og spørre om bare ved å sitte på en kafé eller uformell restaurant.

Anonymous poster hash: 4cf50...f7b

Skrevet

Jeg bruker å invitere til bowling, det bruker å avsløre mye om folks karakter, vinneren spanderer burger etterpå.

• Liker 1
Skrevet

Jeg selv ville dratt på cafe, men jeg elsker å sitte og ta en kaffe og bare snakke - hvis kjemien er på plass selvfølgelig. Så hvis du føler deg avslappet nok så synes jeg du skal ta han på en koselig cafe i Oslo :)

Jeg er også glad i å sitte på cafe og skravle, men da med gode venner jeg er trygg og avslappet med. Jeg er ikke så flink med nye mennesker og det å bli kjent... vet ikke hvor avslappet jeg er med flørten denne gangen, men håper jo at jeg er litt mer utadvent. Er bare så nervøs for å ødelegge hele daten :P Men man må jo nesten bare ta sjansen...

Skrevet

Skulle bare ønske det var litt mer på ettermiddagen vi skulle møtes. Da begynner det å bli litt mørkt osv. Av en eller annen grunn slapper jeg mer av på kvelden xD

Skrevet

Bruker å knulle jeg.

Anonymous poster hash: b5267...50f
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er også glad i å sitte på cafe og skravle, men da med gode venner jeg er trygg og avslappet med. Jeg er ikke så flink med nye mennesker og det å bli kjent... vet ikke hvor avslappet jeg er med flørten denne gangen, men håper jo at jeg er litt mer utadvent. Er bare så nervøs for å ødelegge hele daten :P Men man må jo nesten bare ta sjansen...

Du får kjenne litt etter når du har møtt han, du bør absolutt ikke være redd for å ødelegge daten :) Blir den ødelagt, så er dere to om det! :)

Skrevet

Du får kjenne litt etter når du har møtt han, du bør absolutt ikke være redd for å ødelegge daten :) Blir den ødelagt, så er dere to om det! :)

Ja... off! Skal jeg eller skal jeg ikke? -.-

Skrevet

Kan dere ikke ta en liten sightseeingrunde? Mye å se selv for oss som bor her. Og så kan dere varme dere på kafe etterpå. Hvis dere allerede har møtt hverandre og kysset, så er der vel begrenset hvor kleint det kan bli?

Anonymous poster hash: 1dc61...9ce

Skrevet

De har litt begrenset åpningstider, men er hyggelig å gå rundt og se på barnekunst. Og det er en god sjanse for at han ikke har vært der før. Ligger like ved Frøen t-banestation.

http://www.barnekunst.no/no/

Ellers støtter jeg opp under sightsing. Et alternativ kunne vært å bare rusle rundt i byen. Kan for eksempel møtes på Stortinget station også gå opp til Akershus Festning. Hvis det blir kaldt kan dere sette dere på en café, ellers er det ingen begrensning på når daten er over. Byen er stor, så kan gå lenge.
http://www.forsvarsbygg.no/festningene/Festningene/Akershus-festning/Opplevelser/Festningsloypa-/

• Liker 1
Skrevet

Tror daten var vellykket. Vi gikk langst oppover karl johans gate og så satte vi oss på en cafe. Satt der i typ 45 minutter og skravlet litt. Så gikk vi tilbake igjen. Møtet varte ikke så lenge da begge måtte dra videre, men det var koselig så lenge det varte.

Vi avsluttet med en god og lang klem og han sa "Var koselig å møte deg igjen". Vi kysset ikke denne gangen da, noe jeg tenker litt på nå... men det var ikke så lett når vi var blant folk hele tida da. Sist gang var vi hjemme hos han og da var det litt lettere å kysse hverandre når vi ville. Hehe.

Men jeg håper og tror vi møtes igjen. Håper bare ikke det er for lenge til neste gang!

Har en god følelse da. Begynner å bli litt glad i han på en måte... :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...