Gå til innhold

Hvorfor tar menn voks i håret etter å ha dusjet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor tar så mange menn (i 20-årene) en halv boks voks i håret etter de nettopp har vasket håret? Det virker for det første veldig ukomfortabelt å gå med så masse stylingprodukter i håret når man f.eks skal sove, også ser det kjempe fett ut + lukter fett når vokslukten forsvinner.

Anonymous poster hash: 95376...ce0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel av samme grunn som at kvinner tar skum og hårspray i håret sitt. De vil style det.

Anonymous poster hash: 05ab6...f60
Skrevet

Er vel av samme grunn som at kvinner tar skum og hårspray i håret sitt. De vil style det.

Anonymous poster hash: 05ab6...f60

Trenger ikke en halv boks for å style håret vel.

Anonymous poster hash: 539e7...e2b

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ingen som tar voks i håret rett før de legger seg?

Det er jo rett og slett pointless..

Skrevet

Kanskje det ønsker å spare tid om morgenen ved å ta det i kvelden før.

Gjest Blomst83
Skrevet

Det blir vel det samme som å spørre om hvorfor vi kvinner tar på oss sminke etter at vi har vasket og renset ansiktet?

Skrevet

Men voks er så stygt. Håret ser bare fett ut.

Anonymous poster hash: d77c3...447
  • Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Kjæresten min tar ikke en halv boks i håret, men det ser jo veldig flatt ut om han ikke bruker noe i det? Synes ikke det ser fett ut jeg, og ikke har jeg merka at det har luktet fett, og man skulle trodd at det ble fett etter så mye jeg klår i det.

Han bruker sånn waxgel om det er det det heter da, så det er kanskje litt annerledes.

Og han bruker det selvsagt ikke før vi skal sove om kvelden.

Gjest avocadoen
Skrevet

Det er vel ingen som tar voks i håret rett før de legger seg?

Det er jo rett og slett pointless..

Blir som å sminke seg før man skal legge seg :fnise:

Skrevet

Trenger ikke en halv boks for å style håret vel. Anonymous poster hash: 539e7...e2b

Be denne fyren om å skifte vokstype til en med mer hold og lære seg å bruke den korrekt.

Skrevet

Hvorfor tar så mange menn (i 20-årene) en halv boks voks i håret etter de nettopp har vasket håret? Det virker for det første veldig ukomfortabelt å gå med så masse stylingprodukter i håret når man f.eks skal sove, også ser det kjempe fett ut + lukter fett når vokslukten forsvinner.

Anonymous poster hash: 95376...ce0

Det står ikke noe i verken hovedinnlegg eller overskrift om at du tenker på dusjing på kvelden og at de bruker en halv boks med voks. Samboer dusjer om morgenen og tar da en liten ert med voks i håret, fordi han kler det.

Anonymous poster hash: 25c76...102

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...