AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Etter mange år med bleiking så innser jeg at jeg har lyst til å redde de "tafsene" jeg har igjen på hodet. Problemet er bare hvordan gjøre det enklest og best mulig? Noen som har noen tips? Jeg har platinablondt hår nå. Min naturlige hårfarge er mørk blondish. Jeg hadde egentlig tenkt å ta det "the hard way" og la det få vokse ut. Nå har jeg 6-7cm ettervekst og jeg innser jo at det ikke er et alternativ. Det ser helt forferdelig ut. Jeg har hår til litt under skuldrene. Hva er best? Stripe inn mørke striper? Farge hele håret tilnærmet min naturlige farge? Jeg kan legge til at håret mitt er akkurat så slitt at det ikke holder noe særlig på farge. Har farget det brunt en gang tidligere og det var pent i nøyaktig en uke før det ble… blast. Noen tips? Anonymous poster hash: 59510...36f
Zidji Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Jeg holder selv på med å få tilbake min farge etter flere år med svart. Jeg ble anbefalt å stripe håret for at det ikke skulle slite så mye på det, og så komme tilbake igjen etter noen måneder for å fortsette med nye striper. Det beste er nok å snakke med frisøren din
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Dette hadde jeg tatt med frisøren. Hun kan se hvor slitt håret ditt er og legge opp en plan for hvordan gå fram.Anonymous poster hash: 5da3d...f11
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Takk for svar Det beste er nok å reise til frisøren ja... Anonymous poster hash: 59510...36f
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Jeg har vært gjennom det samme de siste to årene, og er det beste jeg har gjort! Fått veldig mange komplimenter på håret/fargen også. Mitt lille tips er å legge inn litt mørkere striper et par ganger, ta en ordentlig klipp og la det få vokse ut. Kur håret en gang i uken underveis og ellers bruke tid. Og hadde du vært ordentlig tøff hadde du klippet deg kort og startet på ny frisk! Anonymous poster hash: 95850...f19
Minya Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Er håret tjafsete og utslitt, samt utfarget til tusen, er det bedre for håret å klippes tvert av og så la det vokse ut igjen.
*Verdande* Skrevet 14. november 2013 #7 Skrevet 14. november 2013 (endret) Jeg bestemte meg også for et par år siden at jeg ville ha tilbake min opprinnelige hårfarge, da jeg var lei av å bleke/farge håret hele tiden og ha et tørt, tjafsete hår. Har klipt meg ved jevne mellomrom og nå har jeg så og si hele håret mitt i min naturlige hårfarge ( mellomblondt) og det er sunt og tykt var ikke så gøy i begynnelsen med lang ettervekst og oransje toner i håret,men er så veldig verdt det i dag med fint naturlig hår som jeg får komplimenter for Endret 14. november 2013 av *Verdande*
Sillicious Skrevet 14. november 2013 #8 Skrevet 14. november 2013 Jeg gikk fra blondt til mørk blond (sikkert noe lignende farge som deg naturlig) ved å bare farge hele håret nermeste jeg kom min egen farge. Hadde bare cm med ettervekst da, så jeg akkurat kunne se ca hvilken farge det var og bare ta hele. Var heldig og kom ganske close, så etterveksten videre ikke var så jævlig Lurt å dra til frisør, helt enig med de over her
Gjest Skrevet 14. november 2013 #9 Skrevet 14. november 2013 Hva med å jukse litt og farge øvre del av håret, typ ombre slik som dette? Så kan du evt. klippe av det som er lyst når det blir langt nok?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #10 Skrevet 14. november 2013 Jeg klippet mitt helt kort (type 2 cm hår igjen på hodet) og lot det vokse ut igjen Anonymous poster hash: 4f6ca...763
Lech Skrevet 14. november 2013 #11 Skrevet 14. november 2013 Jeg klippet mitt helt kort (type 2 cm hår igjen på hodet) og lot det vokse ut igjen Anonymous poster hash: 4f6ca...763 Du er søren meg tøff altså! Får helt fnatt bare av tanken!
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #12 Skrevet 15. november 2013 Du er søren meg tøff altså! Får helt fnatt bare av tanken! Hehe, takk Når det var helt kort var jeg egentlig ganske fornøyd, den verste delen var når det var midt i mellom kort/langt. Var et par md. der hvor jeg vurderte å bare klippe det kort igjen. Men holdt ut og nå er jeg veldig fornøyd Anonymous poster hash: 4f6ca...763
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå