AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Han jeg holder på med har bilde av en annen kvinne på mobilen. Han satt og viste meg bilder han hadde på mobilen, så det er ikke det at jeg har snoket... Jeg spurte han også rett ut hvem det var, på en mild og "humoristisk måte". Da svarte han bare "eeh, nei... Vet ikke hvorfor jeg har det. Hun er ikke fin en gang..". Vet han holdt på med ei jente en god stund før meg, så regner med det er henne.. Er ikke sjalu til vanlig, men så i dag at han fortsatt har bilde på telefonen. Og merker dette plager meg litt.. Kan jeg si til han at jeg syns det er ubehagelig? Både jeg og han har en fortid, det kan jeg ikke gjør noe med forskjellen er at jeg ikke har det lagret på telefonen.. Vi har sagt at vi er eksklusive, møtes gjevnlig, og ting går naturlig fremover. Har datet i omkring 3 mnd:)Anonymous poster hash: 937b0...537
Gjest Gresshoppesang Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Det er et bilde. Dersom han fortsatt har følelser for henne, tenker du at de blir borte dersom han sletter bildet?
Gjest Chloe87 Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Hvis han har spart på dette bilde fordi han ikke er over henne så hadde jeg droppet hele fyren. Hvem sparer på bilde av en eksflamme når man har en ny?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Glemte å si nakenbilde... Hun er naken! Får ikke innstrykk av at han har føleser for andre enn meg med måten han oppfører seg på Bare syns det er ekkelt at han har et bilde av en naken kvinne som han har holdt på med tidligere.. TSAnonymous poster hash: 937b0...537
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Si at det gjør deg ukomfortabel. Anonymous poster hash: ff633...914
Rosewood Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Nakenbilde?? Det er da virkelig ikke ok.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Ja, enkleste er vel ofte det beste! Jeg får fortelle han at jeg ikke liker det. Selv om vi bare er "ekslusive", og ikke har hatt kjærestepraten enda... Spurte litt omking det i dag, og spurte om han hadde sex med andre. Da virket han oppriktig satt ut over at jeg i det hele tatt kunne spørre om noe sånt. Sa "jeg er ikke sånn. Har vel ikke gitt uttrykk for at jeg ønsker andre enn deg?!". Jooo, med å ha nakenbilde av andre jenter på telefonen din... Angrer sånn for at jeg ikke sa noe når jeg hadde muligeten. TSAnonymous poster hash: 937b0...537
Gjest Gresshoppesang Skrevet 10. november 2013 #8 Skrevet 10. november 2013 "Du? Vet du. I dag da vi snakket om å ligge med andre, klarte jeg ikke å fortelle at jeg føler meg ukomfortabel med at du har bilde av din gamle flamme." Si det eller send det på sms.
Zidji Skrevet 10. november 2013 #9 Skrevet 10. november 2013 Enig i at du må si det! Jeg blir selv gal av å gå rundt å holde kjeft viss det er noe jeg egentlig ville sagt til typen. Bare å få det overstått.
Gjest Awzm me Skrevet 10. november 2013 #10 Skrevet 10. november 2013 Si at det plager deg, og om han respekterer deg så burde han slette det
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #11 Skrevet 10. november 2013 Ja... Syns fortsatt det er merkelig at han ikke bare kan forstå det selv at det er rart.. Men må si det! Merker jeg grubler for mye rundt dette. Om hvem det egentlig er, hva de var, blir mer usikker på meg selv, og hva han egentlig er ute etter. Får jo ikke svar før jeg spør ordentlig, og ikke bare forsiktig hinting.. TSAnonymous poster hash: 937b0...537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå