Gå til innhold

kjole fra asos

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst på denne kjolen fra asos/oasis, men den blir jo en del dyrere når man må betale toll. Finnes det noen sted man kan handle denne kjolen uten å betale toll?

Har noen av dere erfaring med å handle fra asos?

Anonymous poster hash: 8f93e...6a3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Asos er ett knall sted handle på! De er raske,og har gratis frakt.

Størrelsene deres er også veldig bra,så har faktisk bare handlet ett plagg som ikke var helt slik jeg håpet der inne.

:)

Skrevet

Oasis har butikk blant annet på Oslo City, så du kan jo ringe de og høre om de har den først :)

Skrevet

Jeg bor helt i andre enden av landet enn Oslo, så tror det bare ville blitt mer tungvindt å ringe til Oasis. Men fordi RetroGirl har så gode erfaringer fra å handle på asos tar jeg sjansen på å bestille, så får jeg bare satse på at kjolen er verdt den ekstra prisen :)

Anonymous poster hash: 8f93e...6a3
Skrevet

Jeg bor helt i andre enden av landet enn Oslo, så tror det bare ville blitt mer tungvindt å ringe til Oasis. Men fordi RetroGirl har så gode erfaringer fra å handle på asos tar jeg sjansen på å bestille, så får jeg bare satse på at kjolen er verdt den ekstra prisen :)Anonymous poster hash: 8f93e...6a3

Jeg har også gode erfaringer, men hadde jo vært greit å slippe unna toll hvis du hadde funnet den her i Norge, da. Jeg kjøper bare ting på ASOS jeg ikke får tak i her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...