Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjøpte denne kjolen for en stund tilbake og har ikke funnet anledning til å bruke den ettersom jeg ikke ser helt hvordan jeg skal få brukt en bh her til=/ Noen som har noen allright løsning?

Gå uten blir ikke aktuelt ettersom tyngdekraften ikke ville tillatt et slikt påfunn:P

Er normalt ikke glad i hvitt, men er dette noe jeg kunne brukt til julebord med jobben? Går vanligvis utelukkende i sort..

Hva syns dere? :)

Edit: Bilde fjernet, tror jeg har fått svaret mitt haha :) Den får finne tilbake til bakerst i skapet. Sort it is <3

Det jeg er mest komfortabel med uansett:D

Endret av JadaDu
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nesten se hele kjolen for å kunne bedømme hvor passende den er, men du kan jo fint bruke BH under dersom du kombinerer kjolen med en passende blazer/cardigan/bolero, alt ettersom hva du trives best i selv.

Skrevet

Ikke for å være stygg, men det ser ut som en ring med rumpesvette nede på den kjolen. Det var ikke helt heldig.

Det finnes noen puppeteiper som skal løfte brystene i samme slengen, men hvor gode de er aner jeg ikke. Wonderbra har vel også noen multiway bher som kan komme seg unna ryggen.

Anonymous poster hash: 5529f...c8d
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Hva er det som er nedover rumpen på den? Er det sømkanter?

Skrevet

For å være helt ærlig..... Nei. Løse tråder på armene?

Anonymous poster hash: 30e55...ab4
Skrevet

Det ser kanskje ut som at passformen ikke er helt som den burde. Ellers er mitt tips uten bh eller sånne påklistra "kyllingfileter". Det er vanskelig med hvite kjoler generelt egentlig.

Skrevet

Jeg vet ikke den sømmen der har irritert meg og.. skikkelig rart laget :S

De løse trådene skal klippes vekk.. Har ikke noe godt bilde av den foran men den er til rett over knærne. Ingen utringing..

Det er sikkert en grunn til at den har støvet ned :P

Skrevet

Du kan kjøpe sånn bh-greier som du bare klistrer fast på puppene :)

Og de løse trådene er det bare å klippe vekk ;)

Anonymous poster hash: 470dd...196
Skrevet (endret)

Takk dere, setter pris på innspill:)

..

Denne da? Hvis vi ser bort fra at den er brukt i en utelivs sammenheng her og på med sorte strømper er utringingen da for mye?

Sliter sånn med å finne kjoler :o

Endret av JadaDu
Skrevet

Bare ben, i tillegg til utrigning - ingen god kombi.

Skrevet

Bare ben, i tillegg til utrigning - ingen god kombi.

Leser du hva jeg skriver?

• Liker 1
Skrevet

Leser du hva jeg skriver?

Ja, men jeg synes ikke korte kjoler (hvor man viser ben) og utringning er fint. Uavhengig av strømpebukse på eller ei.

Noe annet med lang kjole (maxikjole) og utrigning. Ikke at jeg er stor fan av utrigning under noen omstendigheter.

Skrevet

Ja, men jeg synes ikke korte kjoler (hvor man viser ben) og utringning er fint. Uavhengig av strømpebukse på eller ei.

Noe annet med lang kjole (maxikjole) og utrigning. Ikke at jeg er stor fan av utrigning under noen omstendigheter.

Da er jeg med.

Det ville i så tilfelle vært høy den, sorte strømper. Men det spiller kanskje ingen rolle :P

Skrevet

Da er jeg med.

Det ville i så tilfelle vært høy den, sorte strømper. Men det spiller kanskje ingen rolle :P

Jeg vet mange liker det, men jeg er kanskje bare litt konservativ på det området. ;)

Skrevet

Den sorte var ganske grei og blir straks mer passende med mørke strømper.

Litt avhengig av hva slags julebord du skal på, men jeg ville nok gått for en BH med mindre skvis-effekt. Heller noe som separerer brystene litt så du får skikkelig kløft og ikke strek. Litt utringning er greit (igjen, selvsagt avhengig av hva slags julebord du skal på), men pass på at det ikke blir sånn "rett i fleisen" som på bildet. Ikke noe galt med brystene dine, altså. Det er bare det at det fort blir litt mye etter julebordstandard :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Den sorte var ganske grei og blir straks mer passende med mørke strømper.

Litt avhengig av hva slags julebord du skal på, men jeg ville nok gått for en BH med mindre skvis-effekt. Heller noe som separerer brystene litt så du får skikkelig kløft og ikke strek. Litt utringning er greit (igjen, selvsagt avhengig av hva slags julebord du skal på), men pass på at det ikke blir sånn "rett i fleisen" som på bildet. Ikke noe galt med brystene dine, altså. Det er bare det at det fort blir litt mye etter julebordstandard :fnise:

Helt enig.. ville gått for en annen bh her ja, hadde bare ikke noe bedre bilde av kjolen. Den kan fort se tacky ut, nekter ikke for det :P

Tips til gode bh'er forresten?

Endret av JadaDu
Skrevet

Spørs på hvor store brystene dine er, men plunge gir veldig pen kløft, og du slipper at deler av BH-en synes på midten: http://e17a2b0f7823556091b6-2fe8bde69e1e4ce1e18019c146007eb9.r29.cf2.rackcdn.com/Deep-Plunge-V-Shape-Bra-1-new.JPG

Er de veldig store, kan de lettere snike seg ut av BH-en og da anbefaler jeg heller en litt lavskåren balconette som løfter og separerer: http://3.bp.blogspot.com/-a9ABPXCvcJM/Tyrn4TxJbkI/AAAAAAAAAKE/wWQKuFHc7II/s1600/5.jpg

Viktig at du bruker korrekt størrelse, ellers faller hele poenget bort. Mål deg gjerne hos proffe undertøysforhandlere først, om du ikke allerede har gjort det.

Skrevet

Spørs på hvor store brystene dine er, men plunge gir veldig pen kløft, og du slipper at deler av BH-en synes på midten: http://e17a2b0f7823556091b6-2fe8bde69e1e4ce1e18019c146007eb9.r29.cf2.rackcdn.com/Deep-Plunge-V-Shape-Bra-1-new.JPG

Er de veldig store, kan de lettere snike seg ut av BH-en og da anbefaler jeg heller en litt lavskåren balconette som løfter og separerer: http://3.bp.blogspot.com/-a9ABPXCvcJM/Tyrn4TxJbkI/AAAAAAAAAKE/wWQKuFHc7II/s1600/5.jpg

Viktig at du bruker korrekt størrelse, ellers faller hele poenget bort. Mål deg gjerne hos proffe undertøysforhandlere først, om du ikke allerede har gjort det.

Har vært og målt hos Chance, men takk for gode tips :) Skal kikke etter slike du tipset om:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...