AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Er på leting etter nytt sted å bo for en stund. Ikke noen storby eller typisk studentsted, jeg har ikke så god råd. Er ufaglært, så må være mulig å få jobb i butikk eller lignende. Jeg er greit fleksibel og kan tilpasse meg det meste, liker å gå tur i fjellet men ellers har jeg ingen preferanser om hvor i landet jeg skal bevege meg. Bor nå på Vestlandet. Så. Kom gjerne med forslag, da blir jeg glad! Bygder, tettsted, småby, spiller ingen rolle. Skriv gjerne litt om hvordan det er der, om det er noe spesielt å si. Anonymous poster hash: 29d88...16a
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Har bikkje, forresten. TS Anonymous poster hash: 29d88...16a
missyme Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Ålesund og omegn. Ikke dyrt, og masse butikker på Moa 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Ålesund og omegn. Ikke dyrt, og masse butikker på Moa Høres lovende ut! Takk skal du ha Anonymous poster hash: 29d88...16a
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Ålesund og omegn. Ikke dyrt, og masse butikker på Moa Jeg signerer denne!! Anonymous poster hash: 151c5...bdc
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Hvor på Vestlandet bor du nå da? Litt utenfor Bergen. Anonymous poster hash: 29d88...16a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #8 Skrevet 11. november 2013 Sveio i Hordaland. Tettsted utenfor Haugesund. Kort vei til alle mulige jobber, uendelig med muligheter for fjelltur og turstier. Butikker, treningssenter, bar. You are good to go! Anonymous poster hash: b475c...c7e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #9 Skrevet 11. november 2013 Molde! Ikke for stort, ikke for lite, masse delig fjell og natur. Romsdal har Norges vakreste natur, og jeg som selv ikke er fra Molde, synes dette er en helt fantastisk plass å bo. Du bor faktisk nær alle naturperler som farstadstranden, trollstigen, geirangerfjorden, atlanderhavsveien m.m Anonymous poster hash: a3bf2...39a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #10 Skrevet 12. november 2013 Førde, Ulsteinvik, Ålesund og omegn, Ørsta/Volda, Molde, Kristiansund f.eks ? Anonymous poster hash: 0f555...a6d 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #11 Skrevet 12. november 2013 Molde! Ikke for stort, ikke for lite, masse delig fjell og natur. Romsdal har Norges vakreste natur, og jeg som selv ikke er fra Molde, synes dette er en helt fantastisk plass å bo. Du bor faktisk nær alle naturperler som farstadstranden, trollstigen, geirangerfjorden, atlanderhavsveien m.m Anonymous poster hash: a3bf2...39a Romsdal har norges vakreste natur? Hva med sunnmørsalpene og lofoten. Og perlen geirangerfjorden ligger også på sunnmøre. Pokker heller, hele Norge er fantastisk vakker. Jeg holder en knapp på Ålesund, Ulsteinvik som nevnt over er et lite sted men i fremgang så det var et bra forslag. Anonymous poster hash: a6d93...b43 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #12 Skrevet 12. november 2013 Om du skal bo på Sunnmøre, er Volda/Ørsta-området desidert best. I Volda er det veldig mange studenter, men i Ørsta er det stor sjanse for jobb i butikk da de har stort kjøpesenter der. Flott natur, ikke alt for dyrt å leie bolig. Anonymous poster hash: 8170b...b7d
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #13 Skrevet 12. november 2013 Tusen hjertelig takk for gode forslag! Alle skal tas med på lista, høres supert ut Får lete litt på finn etter bolig og ledige jobber, se hvordan det ligger an der. Tusen takk for hjelp!! Pokker heller, hele Norge er fantastisk vakker. Anonymous poster hash: a6d93...b43 Helt enig, det går liksom ikke an å bestemme seg! Norge er fantastisk Anonymous poster hash: 29d88...16a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #14 Skrevet 12. november 2013 Syns du bør flytte til Gokk. Ingen jobber å få, og bare rønner å bo i. Men folk behøves for den gemene og sultne hop. Fleiper bare Du må nesten reise til stedene og kjenne på feelingen der før du bestemmer deg. Ellers sitter du en dag på et sted du hater å være. Anonymous poster hash: 63387...051
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #15 Skrevet 12. november 2013 Syns du bør flytte til Gokk. Ingen jobber å få, og bare rønner å bo i. Men folk behøves for den gemene og sultne hop. Fleiper bare Du må nesten reise til stedene og kjenne på feelingen der før du bestemmer deg. Ellers sitter du en dag på et sted du hater å være. Anonymous poster hash: 63387...051 Før trodde jeg faktisk at Gokk var et sted. Skjønte ikke hvorfor det visstnok var slikt et bondeland ettersom alle dro dit. Ja, det skal jeg selvsagt! Men så lenge det er frisk natur og ikke storby-fakter, kan jeg trives de fleste steder. Anonymous poster hash: 29d88...16a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #16 Skrevet 12. november 2013 tja, jeg ville nok dratt ut av vestlandet, i o m du allerede bor der. Hvis du likevel har bestemt deg for å flytte, hvorfor ikke prøve noe helt nytt? og et pluss på veien er at du slipper all regnet;) Hvis jeg var deg ville jeg ha prøvd en annen landsdel, men på en plass hvor det er flypass og lett for deg å komme hjem til jul, påske og sommer. Altså et sted som har direkte rute til Bergen. Anonymous poster hash: 0c6c7...738
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #17 Skrevet 12. november 2013 tja, jeg ville nok dratt ut av vestlandet, i o m du allerede bor der. Hvis du likevel har bestemt deg for å flytte, hvorfor ikke prøve noe helt nytt? og et pluss på veien er at du slipper all regnet;) Hvis jeg var deg ville jeg ha prøvd en annen landsdel, men på en plass hvor det er flypass og lett for deg å komme hjem til jul, påske og sommer. Altså et sted som har direkte rute til Bergen. Anonymous poster hash: 0c6c7...738 Ja, jeg tenker enten midt-, nord-, eller sør-Norge. Litt surt å pakke sakene bare for å flytte et par timer unna. Nå har jeg fått mange flotte forslag til midt-Norge; har noen tips til steder lengre nord og sør? Anonymous poster hash: 29d88...16a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #18 Skrevet 12. november 2013 Kom deg til Grenland,har på følesen av at dette blir vårt tiår :D Porsgrunn, Skien, Bamble, Siljan, Ulefoss. Et av Norges billigste steder og bo. Også er det jobber her. Vis ikke vill jeg anbefale Bø og Notodden. Anonymous poster hash: 18aa5...dda 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #19 Skrevet 12. november 2013 Kom deg til Grenland,har på følesen av at dette blir vårt tiår :D Porsgrunn, Skien, Bamble, Siljan, Ulefoss. Et av Norges billigste steder og bo. Også er det jobber her. Vis ikke vill jeg anbefale Bø og Notodden. Anonymous poster hash: 18aa5...dda Er det så billig der da? Har alltid hatt inntrykk av at det er, vel, ikke kjempedyrt, men ikke billig! Men det skal jeg se på. Takk! Anonymous poster hash: 29d88...16a
drue Skrevet 12. november 2013 #20 Skrevet 12. november 2013 Voss!! Stappfullt av inspirerende, engasjerte og supertrivelige mennesker fra hele verden, og du kan drive med all slags sporter! Ski, snowboard, padling, rafting, klatring, fallskjermhopping, fjellturer, m.m. Morsomme arrangementer om både sommeren og vinteren, og helt nydelig natur. Fantastisk sted om du er sosial og aktiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå