AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Etter å ha lest en del blogger og her inne på forumet, ser jeg at det er mange som benytter seg av veldig mange forskjellige skjønnhetsprodukter. Alt fra toner, dag- og nattkrem, skrubb, ansiktsmasker og halskrem. Er det virkelig nødvendig å bruke så mange forskjellige produkter for å få fin hud? Tenker dere over hva disse produktene inneholder, og om det er usunt for kroppen å bruke disse produktene? Anonymous poster hash: a2b7c...d17 2
Rumle Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Selvfølgelig er det ikke nødvendig å bruke alle mulige produkter for å ha fin hud
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Har lurt på det samme selv. At noen har mer sensitiv hud enn andre er jeg med på, især i vintermånedene kan det jo være greit med litt ekstra pleie, men å bruke flerfoldige produkter dag og natt? Altså... La nå huden være i fred, haha. Anonymous poster hash: 925dd...dc8 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 hva med å la vær å bry seg om hva alle andre bruker ? Deres kropp, så de får gjøre akkurat hva de vil for min del Anonymous poster hash: c3d1b...5fe 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Det er viktig å bruke kremer jo. Se forskjell på ei som ikke har brukt kremer, og ei som har brukt kremer over lengre tid. Man ser stor forskjell. Anonymous poster hash: 70587...62d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Det er viktig å bruke kremer jo. Se forskjell på ei som ikke har brukt kremer, og ei som har brukt kremer over lengre tid. Man ser stor forskjell. Anonymous poster hash: 70587...62d Jeg kjenner folk som har brukt kremer i mange år, og jeg ser ikke noen forskjell på deres hud og min. Jeg tror at det som virkelig har noe å si, er om man har solt seg mye eller oppholdt seg mye i solen og om man har røyket. -ts Anonymous poster hash: a2b7c...d17 7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Jeg merker stor forskjell når jeg renser og bruker kremer, og når jeg ikke gjør det. Og om jeg bruker noen eller hele pakka. Så trur nok det har si mening alle disse kremene, men jeg er slurvete og gidder ikke bruke alle, men gjør det engang iblandt bare. Men hunda mi var mye fienre da jeg hadde en periode jeg gadd å bruke en hel serie med kremer med hver sin virkemåte. Anonymous poster hash: 98709...732
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #8 Skrevet 10. november 2013 hva med å la vær å bry seg om hva alle andre bruker ? Deres kropp, så de får gjøre akkurat hva de vil for min del Anonymous poster hash: c3d1b...5fe De får bare bruke så mye kremer de vil for min del. Har ikke sagt noe annet. Jeg spør bare om det virkelig er nødvendig, og om det utgjør en forskjell på huden -ts Anonymous poster hash: a2b7c...d17 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #9 Skrevet 10. november 2013 Jeg merker stor forskjell når jeg renser og bruker kremer, og når jeg ikke gjør det. Og om jeg bruker noen eller hele pakka. Så trur nok det har si mening alle disse kremene, men jeg er slurvete og gidder ikke bruke alle, men gjør det engang iblandt bare. Men hunda mi var mye fienre da jeg hadde en periode jeg gadd å bruke en hel serie med kremer med hver sin virkemåte. Anonymous poster hash: 98709...732 Og jeg merket stor forskjell andre veien. Renseprodukter eldet huden min MYE fortere enn bare vann. Jeg har veldig elastisk hud så den regenererer seg selv kjapt, men når jeg renset så fikk jeg faktisk rynker. De gikk heldigvis bort når jeg sluttet. Så nå er det vann igjen. Og sunt kosthold (altså ikke lavkarbo og ekstremmat - bare mye grøntfor). Anonymous poster hash: c57c3...764
Acalewia Skrevet 10. november 2013 #10 Skrevet 10. november 2013 (endret) Har aldri sminket huden min, renset den eller brukt noen form for kremer annet enn solkrem og fuktighetskrem akkurat den uka jeg er i syden. Ingen kviser, ingen urenheter, glatt som en barnerumpe. :-) Tror dagens sinnsyke forbruk av sminke, kremer osvosv egentlig bare gjør det verre. Litt en gang i blant ved behov er èn ting, men hele tiden? Endret 10. november 2013 av Acalewia
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #11 Skrevet 10. november 2013 Nei, jeg har kutta ut alle slike produkter nå og bruker bare vann. Deilig befriende! Anonymous poster hash: 8506d...e87 1
Amphitrite Skrevet 10. november 2013 #12 Skrevet 10. november 2013 Jeg bruker bare rensemelk og toner. Kutter jeg det ut, får jeg kviser med en gang. Så for min del er disse to produktene nødvendige, ja.
Nerine_ Skrevet 10. november 2013 #13 Skrevet 10. november 2013 Min hud er mye renere og ser mye friskere ut når jeg renser og smører. 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #14 Skrevet 10. november 2013 Fullstendig latterlig med alle disse produktene. Men reklamefolken gnir seg nok i fingra,samme for produsentene Fuktserum faktisk .Dummeste jeg har har hørt, en flaske vann som en skal sprute seg selv med ?! Anonymous poster hash: 7482a...bc6 2
Gjest strykebrett Skrevet 10. november 2013 #15 Skrevet 10. november 2013 Jeg har troen på en mellomting. Bruker dagkrem med solfaktor og bruker rens, og jeg syns huden min blir mye finere med litt ekstra fukt, og jeg tror også at daglig solfaktor beskytter mot rynker i det lange løp. Men jeg tror også det er en hel del tull produsentene ønsker å inbille oss at vi trenger. Serum med ekstra pleiende ingredienser for eksempel: hvis de har så bra pleiende ingredienser ser jeg ikke noe grunn til at de ikke kan putte de rett i kremen. Annet enn at det blir mere penger av å selge enda et proodukt så klart.
Gjest BabyBlue Skrevet 10. november 2013 #16 Skrevet 10. november 2013 Det er overkill å skrubbe, tone, pensle og pleie flere ganger i uka, men jeg må rense og påføre fukt både morgen og kveld, hvis ikke reagerer huden min. I tillegg bruker jeg serum for å pleie, forebygge og behandle. Jeg merker forskjell, rett og slett.
Gjest BabyBlue Skrevet 10. november 2013 #17 Skrevet 10. november 2013 Fullstendig latterlig med alle disse produktene. Men reklamefolken gnir seg nok i fingra,samme for produsentene Fuktserum faktisk .Dummeste jeg har har hørt, en flaske vann som en skal sprute seg selv med ?! Anonymous poster hash: 7482a...bc6 Ehm, tenker du på fuktspray? Det er sunt å vise skepsis, men hadde ikke serum gjort noe, hadde det heller aldri vært på markedet. Min dehydrerte hud trenger serum for fukt under ansiktskremen enten morgen eller kveld om vinteren (helst begge deler), hvis ikke blir jeg stram i maska. Alternativet er å bruke dobbelt så mye fuktighetskrem, og det blir dyrt i lengden. Man bygger sin hudpleierutine opp etter hva man trenger. Har man vanskelig hud trenger man ofte flere steg, har man helt fin hud kan man faktisk fint klare seg med så lite som mulig.
Lady Skrevet 10. november 2013 #18 Skrevet 10. november 2013 Alt med måte, tenker jeg. Har man fin hud, tror jeg det er nok med rens, peeling og fuktighetskrem
Gwen Skrevet 10. november 2013 #19 Skrevet 10. november 2013 Jeg bruker bare en vanlig, billig fuktighetskrem som ikke engang er ment for ansiktet, har veldig god hud. Kanskje folk blir desperate. 1
Linkas Skrevet 10. november 2013 #20 Skrevet 10. november 2013 Selv bruker jeg kun vaskeklut og vann.. vask ansiktet hver morgen og kveld.. Ser ut som en unge, og ingen tror jeg er 30 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå