AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 En gutt jeg holder på med har liket et bilde av en annen jente på facebook. bør jeg være bekymret? det ser ut som de har gått på skole sammen nå nylig. Anonymous poster hash: 4729f...53f
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Nei. Nå overanalyserer du BIG timr.Anonymous poster hash: 67ef4...ac4
lillsunshine Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 (endret) Nei. Det er ingen vits i å begynne å overanalysere likes på Facebook. Jeg har gjort det før, til jeg innså at det ikke gir mening å gjøre det. Se heller på hvordan daten behandler deg og er rundt deg, det er det som er viktig. Jeg har en på vennelista som har kjæreste og samboer, som har likt omtrent alle profilbildene mine. Det betyr ikke at han prøver seg på meg, fordi det gjør han ikke. Snakker så og si aldri med han, han bare liker profilbildene mine. På samme måte som jeg kan like profilbilder av menn jeg ikke ønsker å vere annet enn venner med. Det er selvfølgelig lett å overanalysere når en liker noen. Jeg hadde det slik med en mann, jeg endte med å ta han vekk fra nyhetstrømmen, og det hjalp utrolig. Kan anbefale deg å gjøre det samme om du står i den posisjon at du kommer til å overanalysere alt som kommer heretter. Endret 10. november 2013 av lillsunshine
Marie90 Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Kanskje liker han henne, kanskje ikke. Vi kan ikke avkrefte noe heller. Bare se på hvordan han relaterer seg til DEG.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå