Gå til innhold

Kurio - nettbrett for barn. Hva synes du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det første nettbrettet til barn - KURIO har kommet. Hva synes du om det?

Vurderer å kjøpe dette i julegave til jenta på 7 her. Kan man laste ned musikk og koble til Music angel-høyttalere til mon tro?

Takker for svar! :-)

Anonymous poster hash: 758b9...894
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det var elendig og leverte det tilbake dagen etter vi fikk det i hus (åpnet kjøp i 30dager).

Etter å ha prøvd den så forstod jeg hvorfor den var så billig, kvaliteten og brukervennligheten stod helt klart i stil med prisen.

Når vi foreldre ble forbanna av å prøve å forstå den så tenkte vi at det ville være en dårlig ide å gi den til et lite barn, den ville flydd veggimellom her. Pjokken arvet heller min gamle ipad når jeg kjøpte meg ny.

Anonymous poster hash: f0eb0...3bb

Skrevet

Kuriositet har da vært på markedet i over et år og jeg har lest lite positivt om det. Så her bruker 4åringen huset nettbrett som er et Asusbrett med android. Ser ingen grunn til å kjøpe Kurio.

Anonymous poster hash: ea30a...e7f

Skrevet

Hmm, autokorrektur ha, kuriositet skal så klart være Kurio. :)

Anonymous poster hash: ea30a...e7f

Gjest Elseby13
Skrevet

Kurio er noe dritt. Kjøp heller ipad. Du får de eldre modellene uten 3G og mange gb til en rimelig penge.

Skrevet

Overhodet ikkje verdt pengene, etter mi meining. Men nå har eg ikkje prøvd det så veldig mykje, nettopp fordi det var så dårlig at poden heller får låna ipaden, som tidligare.

Skrevet

Dårlig med spill til de brettene, som er på norsk. Ville gått for et som har tilgang til playstore eller lignende.

Skrevet

Vi har den, og er ikke fornøyd. Sønnen min på 6 år bruker den omtrent aldri. Og han er ellers veldig glad i søsterens ipad og Nintendo ds.

Skrevet

Stesønn min har Kuriositet og er strålende fornøyd. Tok litt tid for far å få dressen på det, men når han gjorde det har det bare vært positivt. Tror mange som er misfornøyd leverte tilbake før de brukte skikkelig tid på å lære seg det. Gutten får bare spille 20 minutter om dagen og det holder det til i massevis.

Anonymous poster hash: a1dc3...161

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...