AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Jeg bor sammen med broren min og jeg mener at han irriterer seg over meg. Nesten så han ikke orker å være rundt meg. Akkurat som at han ikke godtr meg som jeg er. Hvis jeg en dag er litt sløv og ligger på sofaen så kan han si på en nedlatende tone: skulle ikke du gjøre skole i Helgen a? Og: skulle ikke du vaske å a. Det er helt ok at han sier dette. For jeg skulle gjøre skole men har ikke gjort det. Men det er måten han sier d på som gjør meg litt uvell. Han sliter litt psykisk, det vet jeg. Men jeg føler at han blir veldig fort sint og at man må være sånn og sånn rundt han ellers blir han nedlatende. Å den nedlatende tonen kommer tydligvis av at han sliter. Men det er uansett kjempe ubehagelig. Hva skal jeg gjøre..?Anonymous poster hash: 3101a...eff Anonymous poster hash: 514f5...2ad
Zidji Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Hm, vanskelig å si. Vurdert å flytte ut og inn med noen andre? Tror nok du har rett i at hans nedlatende holdning til deg bunner i en egen usikkerhet og utilfredshet med seg selv. Hjelper det å snakke med han, eller vil det at han sliter litt psykisk hindre han i kunne sette seg inn i din situasjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå