Gå til innhold

Fortelle kjæresten at jeg ikke går på p pillen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg fortelle kjæresten at jeg ikke går på p pillen? Hvorfor bør jeg det? Blir han sint? Jeg vet at jeg bør fortelle det, men nå har det gått flere mnd hvor jeg ikke har fortalt ham det, jeg er utrolig redd for hvordan han reagerer..

Vi bruker ikke kondom.

Anonymous poster hash: c9741...c92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øh, ja, selvsagt skal du fortelle det. Det skulle du ha gjort med det samme du sluttet på pillen. Hvem tror du at du er? Du har ingen som heslt rett til å ta slike avgjørelser på hans vegne.

Anonymous poster hash: abb39...41f
  • Liker 13
Skrevet

du SKAL fortelle han at du ikke går på pillen, å jeg forstår ikke hvorfor du ikke har sagt det før. kanskje han blir skuffet over deg. å jeg veit at jeg ville hvertfall blitt sint om jeg hadde hatt ei dame som lyver. nå er jeg jente sjøl, men om min kjærste hadde lyvd om noe så viktig (ikke at menn bruker pillen men) så hadde det nesten vært dumpegrunn! skam deg...

Anonymous poster hash: 400e0...bd7
  • Liker 2
Skrevet

Fy faen. Kvalmende å lure ham på denne måten. Selvsagt skal du fortelle det, og det umiddelbart.

Anonymous poster hash: 2f5db...9f7
  • Liker 4
Skrevet

JA, selvfølgelig skal du fortelle han det. Hvis du ikke er gravid, så kan du ta en hvit løgn å si du har sluttet nå, uten å fortelle han hvor lenge det er siden. Tror jeg hadde vært mer redd å fortelle han at jeg sluttet på pillen, etter at det har gått så lang tid, enn å si det med en gang. Si det så fort som mulig, eller så gruer du deg bare mer og mer.

Skrevet

Ja du bør fortelle det,det plikter du til synes jeg.

Men , har han noen gang spurt deg om du bruker noe form for prevensjon? Han har også et stort ansvar oppi alt dette , ikke bare TS ;)

Skrevet

Bør jeg fortelle kjæresten at jeg ikke går på p pillen? Hvorfor bør jeg det? Blir han sint? Jeg vet at jeg bør fortelle det, men nå har det gått flere mnd hvor jeg ikke har fortalt ham det, jeg er utrolig redd for hvordan han reagerer..

Vi bruker ikke kondom.

Anonymous poster hash: c9741...c92

Nei, jeg synes du skal lure ham så du sikrer deg et barn og ender opp som alenemor

Anonymous poster hash: 2c08c...2ca

Skrevet

Hvorfor i all verden sluttet du på p-pillen, og hvorfor i all verden sa du det ikke til ham med en gang?

Anonymous poster hash: e4f98...f28
  • Liker 1
Gjest Miranda2011
Skrevet

Fortell ham sannheten, at det er flere mnd siden du sluttet, han kommer til å bli veldig stolt av deg

Skrevet

Du er ikke gammel nok til å ha sex TS. For om du hadde vært det så hadde du vist svaret til det du spør om.

• Liker 2
Skrevet

Hva tror du selv, TS?

SELVSAGT skal du fortelle det til ham!! Det er helt fullstendig uhørt å ikke fortelle slike ting. Dette kan få store, livsendrende følger for ham, og du nekter ham denne infoen? Er du vill, jente? Blir du gravid og han finner ut at du ikke har gått på pillen på måndesvis, er du jo garantert å miste ham. Det er et svik uten sidestykke, og slikt skal IKKE forekomme i velfungerende forhold.

Fortell det NÅ, så har han valget om han vil gjøre tiltak eller ikke (altså begynne med kondom).

Makan... skjerpings, jente!

Skrevet

Jeg skjønner ikke engang hvorfor du stiller dette spørsmålet. Så klart skal han få vite det! Makan.

Skrevet

Selvfølgelig skal du fortelle han det.. Jeg tror kjæresten min hadde drept meg om jeg hadde sluttet med p-pillene og ikke fortalt han det før flere måneder senere..

Jeg forteller han til og med om jeg har glemt pillen en dag. Selv om jeg husker den før det er for sent.

Anonymous poster hash: c0653...c8a
Skrevet

SELVFØLGELIG skal du fortelle han det!! Hvis du blir gravid er det like mye hans ansvar som ditt, så dette har han absolutt rett til å vite. Hva er hensikten din med dette, da?

Skrevet

Si at du har sluttet, at du ble tom for flere og ikke har hatt tid til å dra til legen og hente resept på flere :P

Gjest Violetta
Skrevet

Hvor står det at ts har sluttet på pillen? Er det en selvfølge at jenter tar p-piller nå? Er prevensjon automatisk hennes ansvar?

Uansett ts, selvsagt må dere ta praten om hvilken prevensjon dere skal bruke.

• Liker 1
Skrevet

Står ikke at hun har slutta, men det vet jo ikke han, men da vet han ihvertfall at hun ikke går på noe :P

• Liker 1
Gjest Violetta
Skrevet

Står ikke at hun har slutta, men det vet jo ikke han, men da vet han ihvertfall at hun ikke går på noe :P

Han burde ikke ta som en selvfølge at hun tar pillen. Han har like mye ansvar for prevensjon som hun har.

Skrevet

Han burde ikke ta som en selvfølge at hun tar pillen. Han har like mye ansvar for prevensjon som hun har.

Men hun burde jo fortsatt ha sagt at hun ikke går på p-piller.

Anonymous poster hash: c0653...c8a

Skrevet

Selvsagt må du fortelle at du ikke bruker prevensjon! Men jeg stusser på at dette ikke har vært et tema tidligere... Har han peisa på og tatt det for gitt at du hadde besørget den delen?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...