AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Min kjære nevø blir 4 år i disse tider, og jeg lurer veldig på hva jeg skal finne på i gave til han. Feiringen er i dag, så jeg får ikke kjøpt noe før selskapet. Men jeg tenkte på å overføre litt til kontoen de har til han, blir det dumt? Han får jo ikke noe fysisk gave da, som han kan leke med. Alternativet er å kjøpe noe etter helgen til han. Synspunkter?Anonymous poster hash: d8a9e...52e
Gjest Kv84 Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Spør han hva han ønsker seg under feiring og kjøp det til uken.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Tja litt vannskelig det der... Vi hadde bursdag til minsten på 1 år for noen uker siden. Hadde regnet med å få en del leker i bursdagspresang, så hadde ikke kjøpt noe nytt selv om han trengte litt mer "utfordringer". Det hele endte opp med at mine foreldre hadde med 1 leke, 1 onkel ga 500 kr i kontanter det var alt ungen fikk til bursdagen.... var 20 gjester innom. Så hvis du med sikkerhet vet at ungen får nok leker av andre, er penger til sparekonto helt fint, er familien like kjip som her, er nok en leke å foretrekke for en 4 åring, og en forklaring om at du desverre ikke rakk/visse hva han/hun ønsket seg og ville spørre og at gaven kommer i løpet av uken:) Anonymous poster hash: 80aeb...7e7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Hva med å gi han en tur i lekebutikken i gave, dvs si at dere sammen skal plukke ut en gave til en gitt pris en dag til uka. Tror ungen ville synes det var veldig stas. Anonymous poster hash: 2aa6f...6b0
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Guttungen min som fylte 5 år synes det var stas å få penger i gave også han Hadde ikke ført over på konto kanskje, men lagt det i en konvolutt og gitt han Anonymous poster hash: 55bf0...9d9
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Tja litt vannskelig det der... Vi hadde bursdag til minsten på 1 år for noen uker siden. Hadde regnet med å få en del leker i bursdagspresang, så hadde ikke kjøpt noe nytt selv om han trengte litt mer "utfordringer". Det hele endte opp med at mine foreldre hadde med 1 leke, 1 onkel ga 500 kr i kontanter det var alt ungen fikk til bursdagen.... var 20 gjester innom. Så hvis du med sikkerhet vet at ungen får nok leker av andre, er penger til sparekonto helt fint, er familien like kjip som her, er nok en leke å foretrekke for en 4 åring, og en forklaring om at du desverre ikke rakk/visse hva han/hun ønsket seg og ville spørre og at gaven kommer i løpet av uken:) Anonymous poster hash: 80aeb...7e7 Fikk ikke han andre gaver enn fra dine foreldre og en onkel? her får mine fra besteforeldre, og fra alle tanter og onkler. Noen gir gaver andre gir pengegave. Anonymous poster hash: 55bf0...9d9
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Fikk ikke han andre gaver enn fra dine foreldre og en onkel? her får mine fra besteforeldre, og fra alle tanter og onkler. Noen gir gaver andre gir pengegave. Anonymous poster hash: 55bf0...9d9 Nei, bortsett fra oss foreldre da selvsagt. Jeg ble kjempe skuffet, på hans vegne, at så mange finner på å gå i barnebursdag uten gave... Anonymous poster hash: 80aeb...7e7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå