Gå til innhold

Kjedelig søndag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva pleier dere å gjøre på søndager? Ligger her fyllesyk i senga, og kjeder meg ekstremt. Orker ikke å være sosial osv i dag kjenner jeg. Har bare lyst å slappe av hjemme.

Noen som vet om noen spennende nettsider dere pleier å henge på når dere kjeder dere? Hva pleier dere å gjøre på søndager? :)

Anonymous poster hash: 4b25a...4d2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjeder meg, så blir masse kaffe og masse ord på Kg.

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Noen som vet om noen spennende nettsider dere pleier å henge på når dere kjeder dere? Hva pleier dere å gjøre på søndager? :)

Anonymous poster hash: 4b25a...4d2

http://www.stumbleupon.com

Personlig synes søndag er den beste dagen. Vaske hele leiligheten, høre på masse musikk, se på film, lage god mat, lese bøker. Dessuten er det mer innafor å være usosial på søndager, slipper masing.

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Tumblr og pinterest.

Lese historiene til de forskjellige rasene i Skyrim og se på teasere til The elder scrolls online. (nei, jeg er ikke nerd :fnise:) finne interessante krimforfattere og skrive ned bøkene i kronologisk rekkefølge på mobilen til mandag. Liker også å se på folk spiller Skyim på http://no.twitch.tv

Også blir det det vanlige, som serier, spilling, spising, lesing og sånn.

Skrevet

Lage god middag, lese, se en film, spille piano, besøke venner, vaske, strikke osv

Gjest pausemusikk
Skrevet

På Søndager så er det trening,familie,baking, internett og litt tv titting. :)

Skrevet

Jeg har ligget å sett film med kjæresten min i hele dag, og jeg har storkost meg:D

Søndager er deilige <3

Anonymous poster hash: 8e7d4...503
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Elsker sløve søndager. Sove lenge, trene, rydde litt, se TV og lese. Digg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...