AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Hva pleier dere å gjøre på søndager? Ligger her fyllesyk i senga, og kjeder meg ekstremt. Orker ikke å være sosial osv i dag kjenner jeg. Har bare lyst å slappe av hjemme. Noen som vet om noen spennende nettsider dere pleier å henge på når dere kjeder dere? Hva pleier dere å gjøre på søndager? Anonymous poster hash: 4b25a...4d2
Gjest Kv84 Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Kjeder meg, så blir masse kaffe og masse ord på Kg.
Gjest NerdMedSverd Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Noen som vet om noen spennende nettsider dere pleier å henge på når dere kjeder dere? Hva pleier dere å gjøre på søndager? Anonymous poster hash: 4b25a...4d2 http://www.stumbleupon.com Personlig synes søndag er den beste dagen. Vaske hele leiligheten, høre på masse musikk, se på film, lage god mat, lese bøker. Dessuten er det mer innafor å være usosial på søndager, slipper masing. 1
Gjest badeand1 Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Tumblr og pinterest. Lese historiene til de forskjellige rasene i Skyrim og se på teasere til The elder scrolls online. (nei, jeg er ikke nerd ) finne interessante krimforfattere og skrive ned bøkene i kronologisk rekkefølge på mobilen til mandag. Liker også å se på folk spiller Skyim på http://no.twitch.tv Også blir det det vanlige, som serier, spilling, spising, lesing og sånn.
Erica❤ Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Lage god middag, lese, se en film, spille piano, besøke venner, vaske, strikke osv
Gjest pausemusikk Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 På Søndager så er det trening,familie,baking, internett og litt tv titting.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Jeg har ligget å sett film med kjæresten min i hele dag, og jeg har storkost meg:D Søndager er deilige <3 Anonymous poster hash: 8e7d4...503
Gjest Belle Gunnes Skrevet 10. november 2013 #8 Skrevet 10. november 2013 Elsker sløve søndager. Sove lenge, trene, rydde litt, se TV og lese. Digg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå