AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre nå!! Har skikkelig fylleangst. I går så var jeg på byen med blant annet en god kompis av meg, vi har vært venner siden vi kom i samme klasse på ungdomsskolen. (Er 22 år nå) Vi hadde det gøy sammen med de andre, før han spurte om jeg ville være med ut en tur for å lufte oss. Så vi gikk ut da. Aner ikke hva som skjedde, men plutselig kyssa vi.. Jeg trakk meg fort unna når jeg skjønte hva som hadde hendt, og sa at vi ikke kunne gjøre det fordi vi bare var venner. Så begynte han å legge ut om at jeg var så pen, sjarmerende, snill osv.. og at han hadde vært forelska i meg lenge. Fikk skikkelig dårlig samvittighet fordi jeg kyssa han, ante jo ikke at han var forelska. Tenkte at det kanskje bare var fulleprat, han var ganske så full.Han kom med masse arugmenter om hvorfor vi burde bli sammen, osv.. Og nettopp sendte han meg en melding (går ut i fra at han er edru nå) om at han mente det han hadde sagt, og håpet at det ikke skulle bli annerledes mellom oss nå.. Føler jeg har dumma meg skikkelig ut, og aner heller ikke hvordan jeg skal forholde meg til det han har sagt.. Anonymous poster hash: 5cf90...91d
kulu-kulu Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Synes ikke det var du som dumma deg ut her
spegel Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Er vel ikke DU som har dumma deg ut her, hehe Syns det er bra at han har vært ærlig. Nå er det din tur. Si fra til han hvordan du føler. Er du ikke interessert i at ting skal utvikle seg, så er det nå du skal si det. Ønsker du å teste ut om det kan være noe, så si at du er interessert tilbake Syns at ærlighet fra hans side fortjener ærlighet fra din side Lykke til! 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 dumma deg ut? nei. liker du han da?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Tusen takk for svar. Det føles bare så rart.. vi har hatt god kontakt siden vi var 13. Vi har det forholdet at vi har prata med hverandre om forelskelse, støttet hverandre når den andre har blitt dumpa, hatt kvelder der vi bare har sett film og spist godteri.. Han er på en måte som en god vennine, bare at han er gutt.. Aldri tenkt på han som noe mer enn en venn (eller, hadde vel et lite crush på han i begynnelsen av 8. klasse ) Vi har aldri kyssa osv før.. Han er jo en utrolig snill og god gutt, kjenner familien hans godt, og alt. Vet utrolig mye om han osv.. Sånn sett så hadde det nok fungert bra. Men greier ikke å tenke på han på en romantisk/seksuell måte, så det blir bare helt feil.. Kjenner han for godt føler jeg. Sa selvsagt til han hva jeg mener. Er bare redd for at vennskapet ikke kommer til å bli det samme igjen.. Anonymous poster hash: 5cf90...91d
radioactive Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Du har ikke dummet deg ut. Tror nok han har enda mer fylleangst idag, mtp det han gjorde igår. Han er nok spent på hva du kommer til å si Men er du ikke interessert, så får du bare si ifra til han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå