Gå til innhold

Julegave- donald/don rosa/carl barks

Anbefalte innlegg

Gjest LadyAntebellum
Skrevet

Heisann

Kjæresten liker donald av carl barks/don rosa. Jeg liker og bruke ebay men jeg aner ikke hva jeg skal lete etter. Noen som vet hva som kunne vært kjekt og få ? Noe til en rimelig penge, jeg aner ikke noe om dette her..

Takker for hjelpen om noen vet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom han ikke har samlebøkene kan du starte en tradisjon ved å gi han noen bøker hvert år. De billigste har jeg funnet på bokkilden.no (og her får du et gavekort på 100kr eller noe første gang du registrerer deg så da blir det billigere).

Du finner nok endel på ebay hvis du søker på don rosa eller carl barks men da er det ofte på engelsk.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er selv også en stor fan av Carl Barks og Don Rosas Skrue og Donald historier. Personlig vil jeg vel anbefale et abonnent på den nye bokserien Carl Barks Andeby. Denne serien skal samle så godt som alle Carl Barks historiene. Om du bestiller et abonnent får du den første boken i serien gratis, se www.carlbarks.no for mer informasjon.

Jeg abonnerer på serien og er virkelig fornøyd med den, flotte slitesterke bøker med de beste historiene samlet mellom stive permer :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...