AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Hvor mye må jeg regne med at arbeidet koster for å få laget hull i pipa og montert ovnen? Anonymous poster hash: 95230...985
kvinnelig Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Hvor mye må jeg regne med at arbeidet koster for å få laget hull i pipa og montert ovnen? Anonymous poster hash: 95230...985 Fikk dette gjort i 2012, og da kostet det ca. 4000 for arbeidet mureren gjorde. Der jeg bor hadde tidligere eier murt igjen åpningen til ildsted, så murer åpnet da dette, satte inn ovnsrør og murte igjen rundt dette. Peisovnen kostet litt under 10 000. Så totalt ca. 14 000 kostet det for min del. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Må du ikke kontrollere at pipa er godkjent før du setter igang? Anonymous poster hash: 66700...7b2 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 ts her. Jeg bor i leilighet og det er mange som har ovner over og under meg, så jeg antar at den er ok. Anonymous poster hash: 95230...985
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 En vedovn kan du få fra 6000(tilbud) og hvor dyr du vil ha den. Vi kjøpte en til 14000. trenger lite ved, rentbrennende osv. Når vi forhørte oss i butikken ang. montering,så ble det veldig dyrt. e forklarte hvordan vi skulle gjøre det. Det er ikke vanskelig. Jeg gjorde det selv. Målte opp på pipen hvor rører vile gå inn. Tegnet av en sirkel(litt mindre en rører til å begynne med) I tilfelle det ble slått løs litt for mye. Så hamret jeg ut sirkelen. Det som ble hamret ut,ble dyttet inn rundt røret igjen, sammen med mørtelen. Det var lett som bare det. Når alt var på plass,så var det å ha mørtel rundt så det ble plant og tett. Så ble ringen som skal være innerst skrudd fast.(etter mørtel var tørr) Så ringte vi feier for kontroll,og han sa det var perfekt gjort. Mange tusen spart. Du må bare våge å tørre. Anonymous poster hash: 50e0d...564 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå