Gå til innhold

Er dette en fin julebordkjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan legge til at jeg er ung og at den nok vil sitte pent på kroppen min. Brunette med langt hår. Tenker sorte strømper, sorte heler, små veldig enkle gulløredobber og kanskje en statementring?

http://www.missselfridge.com/en/msuk/product/dress-shop-299048/going-out-dresses-299127/cut-out-embellished-mini-dress-2072607?bi=81&ps=40

Anonymous poster hash: 434dd...fdc
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefin!! :wow:

Anonymous poster hash: 7dbf5...37d
Skrevet

Ja, var da en fin kjole det.

Når det kommer til julebord er det ulikt hvor mye man pynter seg.

Jeg har vært i julebord med alt fra gallakjoler til daglige finklær.

Generelt så tar jeg på meg noe fint og behagelig (og gjerne litt romslig i mageområdet).

• Liker 2
Skrevet

Fin til en 50 åring :)

Anonymous poster hash: d14bf...065

• Liker 1
Skrevet

Synes den så veldig fin ut!

Tror også tilbehøret blir greit, best å holde det veldig enkelt med en slik kjole, så i hvert fall ikke bruke mer enn i ørene og en ring.

Skrevet

Synes det så ut som en kjærringkjole jeg... Litt sånn.. russiks-nyrik-kjærring.. Men ser ut som jeg var alene om det..

Anonymous poster hash: 97117...178
  • Liker 7
Skrevet

Veldig stilig. Personlig hadde jeg nok holdt meg unna ringen og heller bare tatt en mørkere neglelakk.

Anonymous poster hash: 16d05...be9
  • Liker 4
Skrevet

Kan legge til at jeg er ung og at den nok vil sitte pent på kroppen min. Brunette med langt hår. Tenker sorte strømper, sorte heler, små veldig enkle gulløredobber og kanskje en statementring?

http://www.missselfridge.com/en/msuk/product/dress-shop-299048/going-out-dresses-299127/cut-out-embellished-mini-dress-2072607?bi=81&ps=40

Anonymous poster hash: 434dd...fdc

Lekker kjole! Hvertfall viss du er ung og har en slank kropp ja :)

Skrevet

Jeg synes den var fin så lenge man har kroppen til det. Ville som noen andre skrev her heller kjørt på med en mørk neglelakk.

Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

Irrlys, moderator.

Skrevet

Syns den hadde vært finere dersom den ikke hadde hatt de hullene foran, men alltid litt vanskelig å si uten å ha sett kjolen på noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...