FantasDick Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Vi skal snart flytte i ny leilighet og skal kjøpe nye pc-bord e.l, men er litt usikker på hvordan vi skal løse dette. Vi trenger ett eller flere bord som kan settes sammen/matche, plass til to stasjonære gaming-maskiner, to store kontorstoler, to skjerm/tastatur/mus etc. Vurderer å sette det opp slik at vi sitter side om side, da det kanskje vil se penest ut i leiligheten, men det spørs om mangel på "privatliv" vil irritere etterhvert? Vi har en normal/liten kvadratisk stue til rådighet. Sofa, TV o.l vil være i den andre stuen, så vi har fritt spillerom. Noen som har forslag til bord, løsninger, produkter eller ideer?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Dere kan jo sitte side ved side og sette en åpen reol mellom dere som en form for skillevegg.Anonymous poster hash: 4c7ff...f52
Cata Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Evt bruke en romdeler i stedet for åpen reol, eller lage en lang benk og bruke en slik liten "romdeler" for å dele av mellom områdene deres på benken?
Tabris Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Kan dere ha en stasjonær PC og en laptop? Vi har det - samboer pleier å sitte ved spisebordet hvor vi har satt opp den stasjonære, og jeg sitter i sofaen med laptopen på fanget.
Gjest missjentå Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Vi kjøpte en 2 meter lang benkeplate på ikea og lagde ben til den. Så har vi gaming pcene våre oppå den vedsiden utav hverandre, det er faktisk god plass og ser rydding og ordentlig ut, vi tok også kabinettene på gulvet i midten vedsiden av hverandre slik at det blir ett lite skille der
FantasDick Skrevet 10. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2013 (endret) Kan dere ha en stasjonær PC og en laptop? Vi har det - samboer pleier å sitte ved spisebordet hvor vi har satt opp den stasjonære, og jeg sitter i sofaen med laptopen på fanget. Nei dessverre, skal ha begge gaming-maskinene oppe. Vi har laptops/tabs o.l for surfing i sofaen, men når vi skal spille (spiller sammen) må vi ha en stor og behagelig plass å sitte på begge to. Vi kjøpte en 2 meter lang benkeplate på ikea og lagde ben til den. Så har vi gaming pcene våre oppå den vedsiden utav hverandre, det er faktisk god plass og ser rydding og ordentlig ut, vi tok også kabinettene på gulvet i midten vedsiden av hverandre slik at det blir ett lite skille der Hadde noe lignende tidligere, og jeg syntes det så helt greit ut, men det var det med privatlivet.. Får vurdere å sette opp to like bord/pulter med noe som kan skille bordene mellom. Nå har vi et bord vi begge bruker, men utstyret er satt opp slik at skjermene står med ryggen/baksiden mot hverandre - slik at vi kan titte på hverandre over skjermene liksom. Jeg synes det fungerer fint, men det vil ta litt plass utover i rommet, så jeg tenkte at langs en vegg vil se bedre ut, men.. Endret 10. november 2013 av FantasDick
Gjest missjentå Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 kunne jo hatt kabinettene oppå benken da, inntil hverandre i midten? gamepcer er jo bra store, så det burde funket fint det. vi vurderte det en stund selv også.
Cupcake84 Skrevet 11. november 2013 #8 Skrevet 11. november 2013 Prøv å se på denne siden: http://www.altistore.no/ Der er mange flotte skrivebord med plass til flere personer. For å få mer privatliv kan man muligens sette en rumdeler eller reol opp. Jeg har selv kjøpt skrivebord på samme siden - og er veldig glad for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå