AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Etter et brudd hadde jeg et stort behov for en forandring. Dum som jeg er ville jeg freshe meg selv opp med en ny hårfarge. Så da tok jeg motet til meg og farget håret. Jeg vil egentlig gå for en litt mørkere brunfarge som var helt ren, men endte opp med svart hår omtrent. Fyfaen, det er helt for jævlig. Jeg klagde til frisøren, prøvde alt jeg kunne, men hun nekter å rette opp i skaden. Så det hjelper ikke uansett hva, desverre .. Nå trener jeg virkelig tips for hva jeg kan gjøre selv for at fargen skal bli lysere. Finnes det noen kurer, elr kjerringråd? Fargen passer absolutt ikke til hudfargen min og jeg føler jeg ser skikkelig utlending ut .. (misforstå meg rett, INGENTING imot utlendinger, men det utseendet kler virkelig ikke meg) Er skikkelig lei meg, har et crush jeg virkelig vil imponere om en uke, men hva skal jeg gjøre? Er helt rådvill her. Leste om et tips med olivenolje i håret, så jeg sitter med det nå, i håp om at det vil bli bedre. Noen tips? Sånn var håret mitt før, kanskje litt lysere med litt spill i. Vil gjerne ha det tilbake .. Slik ser det ut nå .. gud så jævlig Anonymous poster hash: 3d648...454 Anonymous poster hash: 3d648...454
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Hvor lenge siden er du farga det? All tilsatt hårfarge taper seg på sikt, du kan jo bare være litt tålmodig så vil den vaskes ut etterhvert. Anonymous poster hash: 05b28...23f
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Hvor lenge siden er du farga det? All tilsatt hårfarge taper seg på sikt, du kan jo bare være litt tålmodig så vil den vaskes ut etterhvert. Anonymous poster hash: 05b28...23f Farget det igår ...... Føles helt for jævlig Anonymous poster hash: 3d648...454
Gjest s@nd Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Hver gang jeg farger håret mitt litt mørkere blir det en omtrent slik farge, nesten svart. Men det vaskes som regel ut og blir lysere etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Dette skjer veldig ofte med butikkhårfarger, men hos frisør?! Man går jo til dem for å farge nettopp for å unngå slike ting. Uhørt at de ikke retter opp i det. Går det an å ringe noen litt høyere opp i systemet i salongen og klage? Uansett, jeg har gått på denne smellen mange ganger med butikkhårfarge. Jeg kan velge en som skal være mørkeblond, og likevel ende opp med svart hår. Det går seg som oftest til etter noen vask da, så ender jeg opp med brunfargen jeg egentlig ville ha. Så det er bare å vaske håret mye. Mange butikksjampoer som f eks Head and shoulders stripper hårfarge som bare det. Fukt håret, gni inn god dose head and shoulders, ta på badehette og la det være i en god stund. Eller vask håret 3-4-5 ganger på rad. Det blir garantert mye lysere. Anonymous poster hash: 53443...b47
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Dette skjer veldig ofte med butikkhårfarger, men hos frisør?! Man går jo til dem for å farge nettopp for å unngå slike ting. Uhørt at de ikke retter opp i det. Går det an å ringe noen litt høyere opp i systemet i salongen og klage? Uansett, jeg har gått på denne smellen mange ganger med butikkhårfarge. Jeg kan velge en som skal være mørkeblond, og likevel ende opp med svart hår. Det går seg som oftest til etter noen vask da, så ender jeg opp med brunfargen jeg egentlig ville ha. Så det er bare å vaske håret mye. Mange butikksjampoer som f eks Head and shoulders stripper hårfarge som bare det. Fukt håret, gni inn god dose head and shoulders, ta på badehette og la det være i en god stund. Eller vask håret 3-4-5 ganger på rad. Det blir garantert mye lysere. Anonymous poster hash: 53443...b47 Jeg skal klage, tro meg! Skal gjøre alt i min makt for at den dumme frisøren skal få igjen .. Men, akkurat nå kan jeg ikke gjøre noe :/ Head an shoulders, det var smart! og når man skal vaske håret så mange ganger på rad, tenker du på dager eller alt på 1 dag ? Anonymous poster hash: 3d648...454
Gjest Mrs Sunflower Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Kan du kanskje fá det stripet i den fargen du hadde tidligere, kanskje det kan se stilig ut i det mórke háret? Jeg har sjólv mórkebrunt hár som ser nesten svart ut, fikk det en gang stripet med blonde striper i det, syns det ble veldig fint. :-) Best á próve á gjóre det beste ut av det helt til den normale hárfargen din vokser ut igjen. Hvem vet, kanskje han du har "crush" i syns du ser fin ut i den mórke fargen? ;-) Han kan jo ogsá like deg godt sjólv om fargen er blitt litt annerledes for en kort tid.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #8 Skrevet 10. november 2013 Jeg skal klage, tro meg! Skal gjøre alt i min makt for at den dumme frisøren skal få igjen .. Men, akkurat nå kan jeg ikke gjøre noe :/ Head an shoulders, det var smart! og når man skal vaske håret så mange ganger på rad, tenker du på dager eller alt på 1 dag ? Anonymous poster hash: 3d648...454 Jeg mener på en dag Eventuelt kan du jo også som sagt bare fordele shampo god i halvfuktig eller tørt hår og ha det i i kanskje en times tid. Dersom du er mer tålmodig så kan du jo selvsagt bare ha en hårvask-rutine som vanlig og se det lysnes over tid. Anonymous poster hash: 53443...b47
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #9 Skrevet 10. november 2013 Kan du kanskje fá det stripet i den fargen du hadde tidligere, kanskje det kan se stilig ut i det mórke háret? Jeg har sjólv mórkebrunt hár som ser nesten svart ut, fikk det en gang stripet med blonde striper i det, syns det ble veldig fint. :-) Best á próve á gjóre det beste ut av det helt til den normale hárfargen din vokser ut igjen. Hvem vet, kanskje han du har "crush" i syns du ser fin ut i den mórke fargen? ;-) Han kan jo ogsá like deg godt sjólv om fargen er blitt litt annerledes for en kort tid. Brukte nettopp mye penger på frisør, og har egentlig ikke økonomi akkurat nå, for å få det fikset desverre .. Så må vel bare kjøre på masse kjerringråd .. Crushet mitt er vel den typen som liker jenter som ser litt sånn '' pappajente-ish '' om jeg kan si det sånn Det mørkte får meg bare til å se så ghetto ut, føler jeg .. Er ung, så det blir vel sett på som det hos oss, desverre .. Anonymous poster hash: 3d648...454
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #10 Skrevet 10. november 2013 Jeg mener på en dag Eventuelt kan du jo også som sagt bare fordele shampo god i halvfuktig eller tørt hår og ha det i i kanskje en times tid. Dersom du er mer tålmodig så kan du jo selvsagt bare ha en hårvask-rutine som vanlig og se det lysnes over tid. Anonymous poster hash: 53443...b47 Ja, skal teste det ut idag! men, må jeg la håret tørke etter hver vask? Anonymous poster hash: 3d648...454
globalagogo Skrevet 10. november 2013 #11 Skrevet 10. november 2013 Hei TS jeg har opplevd AKKURAT dET samme som deg:S Jeg ble også helmørk - og frisøren sa at det var sånn når fargen var ny osv, men jeg ble så lei meg at jeg gråt. Hun sa jeg kunne komme tilbake og få lysere striper om jeg ville, til rabattert pris siden jeg var så misfornøyd, (hun var sur) men jeg orket ikke å la henne gjøre noe mer med håret mitt. OM det hjelper så går fargen mer og mer ut etter vask... Men det er fremdeles mørk ja. Kan ikke tro at noen har det akkurat som jeg hadde for en måned siden. Husk å plei håret ditt med kur... Vet at det er uvant med så mye mørkere farge enn du ville ha, men det blir bedre... Har ikke prøvd kjerringrådene med sitron i håret osv men kanskje det hjelper:S
Gjest Mrs Sunflower Skrevet 10. november 2013 #12 Skrevet 10. november 2013 Brukte nettopp mye penger på frisør, og har egentlig ikke økonomi akkurat nå, for å få det fikset desverre .. Så må vel bare kjøre på masse kjerringråd .. Crushet mitt er vel den typen som liker jenter som ser litt sånn '' pappajente-ish '' om jeg kan si det sånn Det mørkte får meg bare til å se så ghetto ut, føler jeg .. Er ung, så det blir vel sett på som det hos oss, desverre .. Anonymous poster hash: 3d648...454 Sá la meg se, du har vanligvis rasta fletter, hettejakke/hettegenser, cargo bukser, og sá vil da se virkelig Ghetto like hvor du bor, siden mest utlendinger er som regel fra Ghetto Land? ;-) Jeg háper ná at du fár fikset det med det rádetdu fikk tidligere, sjólv om jeg tror det vil ta en del tid fór hárfargen gár ut. Men bare próv pá, samtidig som at du próver á gjóre det beste ut av det hvis ikke det gár som du hápet. :-)
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #13 Skrevet 12. november 2013 HÅRET MITT ER JO FORTSATT SVAR FAEN Anonymous poster hash: 3d648...454
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #14 Skrevet 12. november 2013 HÅRET MITT ER JO FORTSATT SVAR FAEN Anonymous poster hash: 3d648...454 Rooolig nå, ta et skritt vekk fra PC'en. Skru av Caps-Lock. Bedre nå? Hårfargen går gradvis ut. Jeg har opplevd dette selv - skulle farge håret lysebrunt, og endte opp med svart hår. Jeg fikk tilbud om hvite striper(!) for å rette opp inntrykket når jeg klagde, men det ville jeg selvfølgelig ikke ha. Det er en kjip opplevelse, men det er ganske umodent å "gjøre alt i sin makt for å ta igjen på den dumme frisøren". Bare unngå å dra tilbake, klag til den som eier salongen eller skriv et kjipt review på Vibb. Når det gjelder daten din, kjør på med en hårbøyle og sett opp håret bak. Da ser du mer classy ut, og får håret vekk fra ansiktet hvis du ikke kler den mørke hårfargen. Anonymous poster hash: 2b01b...207
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå