Solros Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Jeg trenger ett program for å gjenkjenne doble/triple bilder. Jeg hadde ett for en del år siden, men etter en harddisk krasj for en stund tilbake så er den nå borte fra min pc og jeg klarer ikke å komme på hva den het. Noen som har noe forslag til ett brukandes program som ikke er altfor dyrt i innkjøp?
-Jiinxs- Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Jeg har ikke brukt programmet selv. Googlet meg fram til programmet. Link
Lutetium 71 Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Jeg trenger ett program for å gjenkjenne doble/triple bilder. Jeg hadde ett for en del år siden, men etter en harddisk krasj for en stund tilbake så er den nå borte fra min pc og jeg klarer ikke å komme på hva den het. Noen som har noe forslag til ett brukandes program som ikke er altfor dyrt i innkjøp? Er bildene filidentiske? Dvs er de rene kopier? Eller er det bilder der du har beskjært/endret størrelse på osv? Hvis det er det siste kan du prøve Dupdetector. Til ren sammenligning av filer, er sikkert programmet Leon lenker til helt grei. Selv bruker jeg dette.
Solros Skrevet 10. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2013 Hei alle sammen Jeg tror nok jeg går for den Lutetium bruker, er også noe billigere enn flere andre Så tusen takk for hjelp og forslag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå