AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #1 Skrevet 10. november 2013 Vi bor langt unna hverandre. Er enda ikke blitt sammen, men hun får nå vite etter at flybillettene er bestilt at samme helga kommer to tanter på besøk som hun ikke har sett på sikkert 8-9 år. Så hun må jo dra og treffe dem. Og mener jeg skal være med. Jeg er ikke redd for folk, men når hun drar meg med til slektningene sine, og de kommer jo til å spørre om vi er sammen. Hva sier man da? Den praten har vi ikke hatt enda. Og vi har truffet hverandre kanskje 3-4 ganger bare. Pluss masse på telefon da. Men dette blir litt rart. Blir teit uansett hva jeg gjør. Det blir teit om jeg drar med henne og treffer slekta når vi ikke en gang er et par endA, og det blir teit om jeg blir igjen hjemme hos henne og sturer. Hva skal hun si til dem da? Nei han blir ikke med fordi han tør ikke. Vi er begge i midten av 20 årene om noen lurer. Teit innlegg. Anonymous poster hash: 49b25...61f
Gjest chjon Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Jeg har møtt nesten hele slekta til typen min flere ganger (på fylla til og med, anbefales egentlig ikke), og vi er ikke et offisielt par. Jeg anbefaler dere å ta den praten om hva dere skal si. Hør hva hun tenker - er dere et par eller skal dere si at dere er i "date"-fasen? Hun kan eventuelt si dette til tantene sine på forhånd, slik at det ikke blir så kleint når dere skal treffes.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 TS her. Ja det går jo ann. Men føler jeg kanskje blir litt i veien. Der skal de treffe hverandre og catche up, også sitter jeg der da. Og kanskje stjeler oppmerksomheten fordi de er jo sikkert nysgjerrige på hvem jeg er. Anonymous poster hash: 49b25...61f
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Jeg og kjæresten har vært sammen i 4 mnd, og vi har ikke enda møtt foreldre og slekta til hverandre. Jeg spør han av og til om jeg kan bli med han hjem til foreldrene hans en helg, og da sier han "får se" :/ Når jeg er hjemme hos foreldrene mine og de spør om hvorfor han ikke er med, så sier jeg at han ikke har lyst enda. For det er jo sannheten. Men om du skal være med, så må dere snakke sammen om hva dere skal si osv. Egentlig best å være ærlig Anonymous poster hash: 1a658...db2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Jeg møtte moren og broren hans på 4. date eller noe sånt fordi han fremdeles bodde hjemme da (21 år og student). Vi spiste taco og hele opplegget var egentlig ganske kleint, men egentlig godt å bare være ferdig med det, på en måte. Jeg slappet veldig av etter det og trengte ikke å grue meg for å møte svigers og bruke mye tid på å bekymre meg på hvordan de var. Anonymous poster hash: 7f029...c41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå